Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har flyttet til Trondheim, og tenkte jeg skulle bytte fastlege. På skjemaet for legebytte står det at man kan føre opp ønsker. Det er stor forskjell på leger. Jeg vil gå til en lege som har den sosiale kompetansen i orden, og som ikke bare skriver ut resepter i hytt og pine... Er det noen som vet om en flink lege i Trondheim, gjerne kvinnelig?
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #3 Skrevet 24. juli 2004 Hva heter vedkommende, og hvilket legesenter?
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Helle L'Abee'- Lund, Gløshaugen legesenter.
Gjest Britt Gipling Skrevet 13. desember 2011 #6 Skrevet 13. desember 2011 Ja, Helle LÁbbe-Lund har stor sosial kompetanse. Har hatt endel erfaring med følelsen av å bli missforstått. Hun har en travel hverdag, men . virker enormt ansvarsfull. Hennes medisinske kunnskaper er sikkert i orden, men det jeg synes er så flott med henne er at hun tør å si at hun ikke har oversikten over alt. Dvs at hun samarbeider/innhenter annen kompetanse samt at hun ansvarligjør pasienten-til en viss grad. Dersom du leser dette Helle så håper jeg at du tenker litt på deg sjøl også for vi vil ha deg lenge !! Takk for at du er en fin "sparrings-partner"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå