AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #1 Skrevet 22. november 2014 Finnes det noe sånt? Hva heter det hvis man er ekstra fintfølende og følsom? Er man høysensitiv? Eksentrisk? Sliter med følelser, har alltid vært sånn.. Alt fra kjærlighetssorg, til fine følelser. Veldig empati med dyr og mennesker, gråter lett, blir lett sint, føler alltid mye veldig sterkt. Det er problematisk, da jeg har fått PTSD etter vonde opplevelser. Føler på en måte at jeg føler alt sterkere enn andre, at jeg aldri kan ha et platt følelsesliv? Er det flere der ute som også er på den måten? Anonymous poster hash: 1e4ca...312
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Er du født i krepsen? :-PAnonymous poster hash: 602e5...71a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #3 Skrevet 23. november 2014 Er du født i krepsen? :-PAnonymous poster hash: 602e5...71a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Krepsen?? Nei.. Men jeg tror ikke på sånt uansett Anonymous poster hash: 7affd...440
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #5 Skrevet 23. november 2014 høy sensibilitet. jeg er likedan. jeg har problemer i forhold, grubler mye, liker ikke for mye bråk osv... psykolog kanskje? jeg går dit nå og får hjelp Anonymous poster hash: 676a1...6ba
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 høy sensibilitet. jeg er likedan. jeg har problemer i forhold, grubler mye, liker ikke for mye bråk osv... psykolog kanskje? jeg går dit nå og får hjelp Anonymous poster hash: 676a1...6ba Jeg kan krangle mye - men samtidig være veldig kjærlig og forståelsesfull. Leser andre mennesker som en åpen bok, veldig var på kroppsspråk. Anonymous poster hash: 7affd...440
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå