Gå til innhold

Et "følelsesmenneske"?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det noe sånt? Hva heter det hvis man er ekstra fintfølende og følsom?

Er man høysensitiv? Eksentrisk?

Sliter med følelser, har alltid vært sånn.. Alt fra kjærlighetssorg, til fine følelser. Veldig empati med dyr og mennesker, gråter lett, blir lett sint, føler alltid mye veldig sterkt.

Det er problematisk, da jeg har fått PTSD etter vonde opplevelser. Føler på en måte at jeg føler alt sterkere enn andre, at jeg aldri kan ha et platt følelsesliv? Er det flere der ute som også er på den måten? :(

Anonymous poster hash: 1e4ca...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du født i krepsen? :-P

Anonymous poster hash: 602e5...71a

Skrevet

Er du født i krepsen? :-P

Anonymous poster hash: 602e5...71a

Skrevet

Krepsen?? Nei.. Men jeg tror ikke på sånt uansett ;)

Anonymous poster hash: 7affd...440

Skrevet

høy sensibilitet. jeg er likedan. jeg har problemer i forhold, grubler mye, liker ikke for mye bråk osv... psykolog kanskje? jeg går dit nå og får hjelp



Anonymous poster hash: 676a1...6ba
Skrevet

høy sensibilitet. jeg er likedan. jeg har problemer i forhold, grubler mye, liker ikke for mye bråk osv... psykolog kanskje? jeg går dit nå og får hjelp Anonymous poster hash: 676a1...6ba

Jeg kan krangle mye - men samtidig være veldig kjærlig og forståelsesfull. Leser andre mennesker som en åpen bok, veldig var på kroppsspråk.

Anonymous poster hash: 7affd...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...