Gå til innhold

Problemer i forholdet, tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bodd med ei jente i 8 mnd nå etter et par år i avstandsforhold og sexen begynner å bli farlig sporadisk.

Om det er lysten det står på eller andre ting er jeg usikker på, men det er i hvert fall rimelig frustrerende.

Hos MEG er lysten der, men kjæresten tar det rimelig piano. Hun tar sjelden initiativ, men når hun gjør det blir jo sexen god. Jeg tar også initiativ, men sliter litt med prestasjonsangst og foretrekker at hun gjør det, da jeg blir mer tent og hard av det. Kanskje jeg bare liker dominerende kvinner? ;)

Hun snakker sjelden om sex og slik er hun jo, så det er vanskelig å lese henne.

Er sexlivet vårt blitt for safe? For kjedelig? Jeg vet ikke. Vi prøver ofte å unngå soverommet ;)

Har hintet om analsex, men liten interesse. Tiden bare går og går. Og sexen forsvinner...

Det blir mindre av alt. Mindre sex, mindre blowjobs, handjobs. Hun sier hun liker å bli slikket, men tar aldri ansvar for egen orgasme. Og hun hinter aldri til at hun vil bli slikket heller. Jeg slikker henne alltid med glede.

Hun er bare veldig reservert om sex/sexsnakk generelt. Kommer liksom ikke ordentlig innpå henne. Interiør og jobbsnakk er mer viktig. Sjokk ;)

Er det noen menn/kvinner der ute som kan lese hva som er i ferd med å skje her? Eller er dette bare en `dårlig` periode?

Er to uker siden sex sist, og noen kan kanskje si, hva klager du på? Men jeg er en nervøs og emosjonell fyr og frykter det verste. Og det verste kan jo være så mangt...

Jeg elsker denne kvinnen og hun sier det samme til meg, så det er jo et godt tegn i det minste. Eller...

Takker for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rollespill? Kostymer? Nye plasser? En sexy melding? Fortell henne hva du vil gjøre med henne???

Anonymous poster hash: bc998...01e

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kanskje hun bare savner at du tar litt initiativ, virkelig viser at du vil ha ha henne, har lyst på henne?

• Liker 1
Skrevet

hun sier ingenting, du sier ingenting = ingenting skjer. enkel mattestykke

Anonymous poster hash: 5bdf6...cbb
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg tror det kan være lurt å hinte frempå om ting som er forbeholdt kvinnens nytelse. Dette betyr selvfølgelig ikke at du ikkeskal få noe tilbake. Men det handler om at du viser henne at du virkelig bryr deg om at hun nyter det, selv om du ikke skulle fått noe tilbake selv. Det er jo naturligvis ikke slik at analsex ikke kan være deilig for kvinnen, men det er tross alt mer tiltak for henne enn for deg å ha analsex (mtp. rengjøring i forkant, eventuelle smerter under akten osv.). Dette kan derfor tolkes av noen (som kanskje i tillegg har negative erfaringer med analsex) som et forsøk på å få mer nytelse selv. Hvis du derimot virkelig viser henne at du vil slikke henne, fingre henne, bli kjent med kroppens hennes og utforske fantasiene hennes, tror jeg du vil få en veldig takknemlig kvinne. Og en takknemlig kvinne vil være mye mer villig til å gi deg noe tilbake.

Har gode erfaringer med dette personlig.

Endret av Flibidy Flæbidy
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...