Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Hjelper litt til med noen tips til utdrikkingslag for Brudgommen! Hvordan ble deres tilkommende eller nybakte mann drukket ut før dere giftet dere ? Alle historier tas imot med takk.
hoppende Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Min tilkommende skal bli fraktet ut i skogen til en lavvo, og der skal de brenne bål og grille og fiske. Andre forslag kan være: * Paintball * Go Cart * Rafting * Bowling * Badeland * Waky board (eller hvordan i huleste det skrives, hehe) Her er en link du kan kikke på også http://www.utdrikningslag.no/
ringblomst Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Min kjære ble hentet av sine to forlovere for å spille fotball bare de tre som da de var små. Etter på dro de til den ene forloveren hvor det ble nok å drikke, samt en liten matbit, før de dro videre til Oslo Gladiators. Der valgte de tre aktiviteter som boksing med kjempehansker og sumo-bryting. Dessverre falt min kjære forkjært under sumobrytingen, så han endte opp på legevakten med albuen ut av ledd og en måneds sykemelding. Alt er bedre nå og jeg er glad utdrikningslaget var så tidlig som det var. Del 2 av utdrikningslaget skal inneholde karaoke-bar (min kjære hater å synge), samt strippeklubb - har jeg hørt rykter om. Og sikkert nok å drikke på :-? .
viwi Skrevet 25. juli 2004 #4 Skrevet 25. juli 2004 Min mann ble henta hjemme og fikk beskjed om å ta med seg ekstra klær. Så kjørte de til en bro. Der skulle han rappellere ned fra broen, hoppe ned i vannet og etterpå oppå en stor gummiring. Den var festa til en båt. Så skulle han sitte oppå den og holde seg fast mens båten kjørte. Det gikk fryktelig fort og han fortalte etterpå at på slutten ble han redd han skulle tippe for det gikk sinnsykt fort.. Men han digga alt helt rått. Etterpå kjørte de opp på skytebanen der han skulle skyte med forskjellige skytevåpen. Antall treff bestemte hva han skulle få å drikke resten av kvelden. under 5 treff så fikk han drikke hjemmebrent, 5-10 fikk han drikke øl, 10-15 fikk han drikke blankt brennevin og fra 15 fikk han drikke brunt brennevin(cognac).. Jeg vet ikke hvor mange det ble men han drakk iallfall ikke øl eller brennevin.. Etterpå pynta de seg og dro på byen der han fikk på seg ei samelue som han skulle ha på seg hele kvelden... Iallfall var det kjempegøy for han og han koste seg skikkelig
minniepus Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Min kjære ble hentet hjemme av hele gjengen, som kom med Munkholm og en pakkeliste til ham. Han begynte dagen i t-skjorte og sykkelbukse, fikk en sykkel uten sete, og beskjed om å få tak i min yndlingsblomst og -sjokolade. Etter mer sykling på dette vidunderet av en sykkel, dro til et sted som driver med bueskyting, øksekast og diverse andre gruppeaktiviteter. Etter det fløy han akrobatfly, og så avsluttet de kvelden med grilling og overnatting ute. Han var ganske sliten når jeg fikk ham hjem i går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå