AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Hei Den siste uka har jeg hatt ca 5 sår i munnen. De fleste har vært i ganen, men fikk et bak underleppa igår. Jeg har hatt 3 sexpartnere, og hatt oral med alle. Når jeg har søkt litt på nettet og sett på bilder av herpes, ligner bildene fra det inne i munnen på den enne jeg har bak underleppa 😳 Det er noen måneder siden sist jeg hadde oralsex. Kan det være herpes? Burde jeg ta en test? Eller er det mest sannsynlig at det har vært matvanene mine denne uka? Kan du også forklare litt fort smitte osv, mye jeg ikke helt forsto når jeg leste på nette. Altså kan jeg bli smittet av å drikke fra flasker, og leppeprodukter av noen som har herpes?Anonymous poster hash: f360b...fdf
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Hei Den siste uka har jeg hatt ca 5 sår i munnen. De fleste har vært i ganen, men fikk et bak underleppa igår. Jeg har hatt 3 sexpartnere, og hatt oral med alle. Når jeg har søkt litt på nettet og sett på bilder av herpes, ligner bildene fra det inne i munnen på den enne jeg har bak underleppa Det er noen måneder siden sist jeg hadde oralsex. Kan det være herpes? Burde jeg ta en test? Eller er det mest sannsynlig at det har vært matvanene mine denne uka? Kan du også forklare litt fort smitte osv, mye jeg ikke helt forsto når jeg leste på nette. Altså kan jeg bli smittet av å drikke fra flasker, og leppeprodukter av noen som har herpes?Anonymous poster hash: f360b...fdf For det første kan du få herpes av å kline med noen, du trenger ikke å ha oralsex med dem. Og ja, du kan smittes av å dele lypsyl med noen. Anonymous poster hash: 6cdcc...d16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå