Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet ditt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da det begynte å sove hele natta igjennom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca seks og en halv mnd. Dvs da sov han fra sju om kvelden til mellom seks og sju morgenen etter.

Skrevet

3 uker, måtte vekke det for å tvinge i det melk om natta.

Anonymous poster hash: d3651...725
Skrevet

Tja, halvannet? Sov nok oftest hele natta fra ettårsalderen, men våkna til gjengjeld stykktidlig. Nå nærmer han seg 2, og vi forventer å få sove hele natta, ihvertfall til kl 6.

Eldste sov hele natta fra jeg slutta med nattamming i 9-måneders alderen.

Anonymous poster hash: 2c467...4ea
Skrevet

Ved 10 mnd sov hun gjennom nata 50% av gangene ca. Økte ganske kjappt til 80% av nettene rundt året, og så 9/10 netter ved ca 16 mnd. Er to og aldri våken om natta utenom når hun er syk, men skjelden da også.

Anonymous poster hash: d8110...4e1

Skrevet

snart 3, og venter fortsatt på at det skal skje! Hilsen trøtt mamma :D

Anonymous poster hash: 7dc7f...271
  • Liker 3
Skrevet

Nr 1 - ca 14 mnd

Nr 2 - 6 uker

Anonymous poster hash: 30100...d72
Skrevet

Akkurat begynt nå i det siste, 2 år og 5 mnd! O herlige nattesøvn! :)

Skrevet

litt før han ble 3år gammel om jeg ikke husker helt feil. Men det er fordi barnet har refluks og epilepsi så før han begynte med medisiner skreik han flere ganger i timen gjennom hele natta. Etter han begynte med medisiner har han sovet gjennom natta, men i perioder vi har måttet øke dose på medisinene har han sovet dårligere. Han er nå 4år gammel og sover somregel igjennom natta, men står opp i 4-5tiden hver dag.

Anonymous poster hash: 77d79...e68

Skrevet

Begge var 10 mnd. Da ble de nattavvent og begynte samtidig å sove rundt.

Skrevet

8 mnd. Kom samtidig som han begynte å krabbe og reise seg. Virket som han da klarte å røre seg mer som han ville i senga, istedenfor å skrike etter meg.

Anonymous poster hash: b3ff4...f13

Skrevet

15mnd ca... Han er nå 20mnd og har ennå perioder hvor han tuller enkelte netter!

Skrevet

Da han var 4 mnd, etter noen lange måneder med kolikk.

21mnd nå og sover fortsatt hele natten, gjerne 19-08.

Skrevet (endret)

10 måneder, noen dager etter nattavvenning fra pupp (Sover fortsatt ikke optimalt, for legger seg ikke før 22 for natten, men ingen oppvåkninger når hun først har sovnet).

Endret av Siyha
Skrevet

Tvillingene på 16 mnd. sover gjennom 50% tenker jeg, men sjelden at jeg ikke må opp en eneste gang.

Skrevet

Eldste begynte med det like etter at vi nattavvente ved åtte mnd. Et par uker etter avvenning sluttet han å våkne, og slik har det nesten alltid vært siden, bortsett fra ved sykdom og et og annet mareritt.

Yngste begynte å sove gjennom natta da han var bare noen få uker gammel. Jeg regnet ikke med at det var noe varig, og rett nok, da han var litt over tre mnd var det helt slutt på det. Da begynte han å våkne av sult svært ofte, noe han fortsatt gjør, flere måneder senere. Vi sliter litt med innføring av fast føde, kan man si. Men jeg gleder meg til han spiser mer fast føde om dagen, så vi kan kutte amming om natta. Satser på at det i det minste reduserer antall oppvåkninger (i det siste har han våknet pga. sykdom, tenner og magevondt, i tillegg til sult). Om ikke annet, kan mannen ta noe nattevåk når amming om natta ikke er aktuelt lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...