Gå til innhold

Hvem sender dere takkekort til...........

Fremhevede innlegg

Gjest Madley
Skrevet

Vi sender takkekort til dem vi får gaver og andre foremer for oppmerksomhet fra.

Kommer kun til å sende til frisøren ellers.

Det er de eneste som vi har kontakt med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenom de vi fikk gaver av, skal vi sende til hun som lagde buketten (hun har bedt om bilde og vi var dessuten veldig fornøyd med arrbeidet hennes!) og til brudesalongen som takk for kjempe god service.

Skrevet

Vi kommer til å sende til våre gjester som delte dagen sammen med oss, i tillegg til andre som ga oss gaver.

Skrevet

Til alle sånne hjelpere ja, men ikke de som lager bukett, syr opp kjolen og bryllupskaken det føler jeg ikke er naturlig for oss.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hvorfor sende takkekort til noen som "bare" gjør jobben sin?

Fordi det er veldig trivelig å vite at folk er så fornøyd med jobben du "bare" har gjort, at de faktisk gidder å sende deg en liten oppmerksomhet.

Sånt gjør meg glad i flere dager. Er ikke det hyggelig da?

Skrevet

Sendte til frisøren fordi hun er vår faste frisør som vi alltid har gått til. Og til hun som lagde buketten av samme grunn.

Musikere og kakebaker var gjester/folk vi fikk gaver av. Kjolesalongen var vi ikke så veldig fornøyde med, følte ikke at vi hadde noe kontakt med henne på noe vis.

Skrevet
Hva med bakeren som har lagd bryllupskaken?

Hm..

foreldrene til min samboer driver bakeri, og det er jo veldig koselig og få tilbakemeldinger da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...