Gjest Madley Skrevet 23. juli 2004 #21 Skrevet 23. juli 2004 Vi sender takkekort til dem vi får gaver og andre foremer for oppmerksomhet fra. Kommer kun til å sende til frisøren ellers. Det er de eneste som vi har kontakt med...
Brudulja Skrevet 24. juli 2004 #22 Skrevet 24. juli 2004 Utenom de vi fikk gaver av, skal vi sende til hun som lagde buketten (hun har bedt om bilde og vi var dessuten veldig fornøyd med arrbeidet hennes!) og til brudesalongen som takk for kjempe god service.
Tosca Skrevet 24. juli 2004 #23 Skrevet 24. juli 2004 Vi kommer til å sende til våre gjester som delte dagen sammen med oss, i tillegg til andre som ga oss gaver.
-ida- Skrevet 24. juli 2004 #24 Skrevet 24. juli 2004 Til alle sånne hjelpere ja, men ikke de som lager bukett, syr opp kjolen og bryllupskaken det føler jeg ikke er naturlig for oss.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. juli 2004 #25 Skrevet 24. juli 2004 Hvorfor sende takkekort til noen som "bare" gjør jobben sin? Fordi det er veldig trivelig å vite at folk er så fornøyd med jobben du "bare" har gjort, at de faktisk gidder å sende deg en liten oppmerksomhet. Sånt gjør meg glad i flere dager. Er ikke det hyggelig da?
Grooo Skrevet 24. juli 2004 #26 Skrevet 24. juli 2004 Sendte til frisøren fordi hun er vår faste frisør som vi alltid har gått til. Og til hun som lagde buketten av samme grunn. Musikere og kakebaker var gjester/folk vi fikk gaver av. Kjolesalongen var vi ikke så veldig fornøyde med, følte ikke at vi hadde noe kontakt med henne på noe vis.
majan Skrevet 24. juli 2004 #27 Skrevet 24. juli 2004 Hva med bakeren som har lagd bryllupskaken? Hm.. foreldrene til min samboer driver bakeri, og det er jo veldig koselig og få tilbakemeldinger da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå