AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Jeg dater en fyr, han er 190 cm høy, men har veldig små hender. Så jeg lurer jo da på om han har liten pikk. Var sammen med en før som hadde små hender, og han hadde liten pikk. Men vet jo ikke hvor mye dette stemmer da. Så hva er deres erfaringer? Tar gjerne svar fra menn med små hender og. Anonymous poster hash: 6f6fd...98b
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 ja, det stemmer litt ja. tynne hender, tynn penis, kraftige hender, kraftig penis. har ikke hatt så mange menn, men har stemmet på de jeg har vært sammen med:-) bryr meg ikke om størrelsen jeg da:-) Anonymous poster hash: d9fbf...ec3
Sapientia Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Nope, sånt har ikke noen statistisk signifikant sammenheng. Dog er det en viss korelasjon mellom lengden på ringefinger sammenlignet med pekefinger på samme hånd og testosteron produksjon. (som igjen gir utslag i størrelsen på testiklene) 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Med sånne barnslige utsagn bør du nok vente med å se penisen hans til du har modnet nok til å ha sex.Anonymous poster hash: fc632...d81 1
Em11mily Skrevet 21. november 2014 #5 Skrevet 21. november 2014 Jeg dater en fyr, han er 190 cm høy, men har veldig små hender. Så jeg lurer jo da på om han har liten pikk. Var sammen med en før som hadde små hender, og han hadde liten pikk. Men vet jo ikke hvor mye dette stemmer da. Så hva er deres erfaringer? Tar gjerne svar fra menn med små hender og. Anonymous poster hash: 6f6fd...98b Hahahahahaha,dette stemmmer IKKE,exen min hadde små hender men en enorm "kjepp" var faktisk 26 cm og jeg målte den selv uten å jukse :-) 1
Cowboy Lotte Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 hmm er veldig usikker på dette, men ville aldri tatt sjansen, må jo være et mareritt om man møtte en med for liten...
Cowboy Lotte Skrevet 21. november 2014 #7 Skrevet 21. november 2014 Hahahahahaha,dette stemmmer IKKE,exen min hadde små hender men en enorm "kjepp" var faktisk 26 cm og jeg målte den selv uten å jukse :-) Å dæven, send han hit til meg!
Gjest Dude91 Skrevet 21. november 2014 #8 Skrevet 21. november 2014 Jeg dater en fyr, han er 190 cm høy, men har veldig små hender. Så jeg lurer jo da på om han har liten pikk. Var sammen med en før som hadde små hender, og han hadde liten pikk. Men vet jo ikke hvor mye dette stemmer da. Så hva er deres erfaringer? Tar gjerne svar fra menn med små hender og. Anonymous poster hash: 6f6fd...98b Lol, hva mener du med små hender? Er det armene du tenker på eller faktisk hendene? Og hvorfor skulle det ha noe å si?
Gjest Lille-pus Skrevet 21. november 2014 #9 Skrevet 21. november 2014 Jeg dater en fyr, han er 190 cm høy, men har veldig små hender. Så jeg lurer jo da på om han har liten pikk. Var sammen med en før som hadde små hender, og han hadde liten pikk. Men vet jo ikke hvor mye dette stemmer da. Så hva er deres erfaringer? Tar gjerne svar fra menn med små hender og. Anonymous poster hash: 6f6fd...98b Det er bare en måte å finne ut det på, du blir pent nødt il å suge ham. Påstander om at små hender, små føtter, store ører, små ører, lang pekefinger, født på en torsdag, far fra Bjarkøy, nordvendt soveromsvindu, førerkort i høyre lomme..and you name it. - forteller ingenting om størrelsen på utstyret. Er du veldig vid siden du er så redd for at du skal være for romslig for det han har i buksa? 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #10 Skrevet 21. november 2014 Grunnen til at jeg spør er at ex`n med små hender, hadde veldig liten. Går helt fint med en normal, har ikke behov for en diger en. Men den kan jo faktisk bli for liten og, var snakk om på str med min lillefinger, og jeg har små hender, med små tynne fingre. Men jeg må vel bare vente å se, finner jo ut av det etter hvert. Anonymous poster hash: 308c4...18f
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 Dette må være troll. Anonymous poster hash: 58f3f...5c5 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 Jeg dater en fyr, han er 190 cm høy, men har veldig små hender. Så jeg lurer jo da på om han har liten pikk. Var sammen med en før som hadde små hender, og han hadde liten pikk. Men vet jo ikke hvor mye dette stemmer da. Så hva er deres erfaringer? Tar gjerne svar fra menn med små hender og. Anonymous poster hash: 6f6fd...98b Jeg har opplevd at det stemmer, men ikke alltid. Det er så rart at vi kvinner må være så opptatt av størrelsen.... Jeg dumpet en fyr pga han hadde liten ... Han var en kjempepen fyr. Og han hadde ikke små hender. Jeg angrer på at jeg dumpet han for det. Men er rart hvor opphengt vi kan bli i sex og størrelse. Sa ikke til han at jeg dumpet han pga størrelsen selvfølgelig. Han har funnet et nytt forhold, men han og jeg er fortsatt venner. Anonymous poster hash: 5c389...399
Gjest Lille-pus Skrevet 21. november 2014 #13 Skrevet 21. november 2014 (endret) Grunnen til at jeg spør er at ex`n med små hender, hadde veldig liten. Går helt fint med en normal, har ikke behov for en diger en. Men den kan jo faktisk bli for liten og, var snakk om på str med min lillefinger, og jeg har små hender, med små tynne fingre. Men jeg må vel bare vente å se, finner jo ut av det etter hvert. Anonymous poster hash: 308c4...18f Mulig du synes jeg er veldig vanskelig nå, men en mann som du definerer som en ex vil i min verden ha vært mye mer enn et tilfelig en-natts-knull. Det pleier bety en mann du har hatt mye, og mye god sex, med. Min egen lillefinger er 5 cm lang og 1,5 cm i diameter på det absolutt tykkeste. Jeg vil mene du skal lete en god stund før du finner en fullt eregert voksen manns penis som er så liten, og nå er jeg seriøs og alvorlig. Edit: Presisert fingertykkelsen er ved roten av fingeren. Endret 21. november 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #14 Skrevet 21. november 2014 Mulig du synes jeg er veldig vanskelig nå, men en mann som du definerer som en ex vil i min verden ha vært mye mer enn et tilfelig en-natts-knull. Det pleier bety en mann du har hatt mye, og mye god sex, med. Min egen lillefinger er 5 cm lang og 1,5 cm i diameter på det absolutt tykkeste. Jeg vil mene du skal lete en god stund før du finner en fullt eregert voksen manns penis som er så liten, og nå er jeg seriøs og alvorlig. Edit: Presisert fingertykkelsen er ved roten av fingeren. Vi var faktisk sammen i 6 mnd. Men han ville gjerne vente med sex, så derfor ventet vi en stund. Og da vi skulle ha sex, så slet han med potensen og, sikkert komplekser fordi den var så liten. Vi prøvde noen ganger, det gikk ikke. Vi klarte vel 1 min samleie totalt. Så ville han ikke prøve mer, og heller ikke prate om det. Derfor ble det slutt etter hvert. Og den var veldig liten, litt sånn så man ikke tror det går an. Anonymous poster hash: 308c4...18f
Gjest Lille-pus Skrevet 21. november 2014 #15 Skrevet 21. november 2014 Vi var faktisk sammen i 6 mnd. Men han ville gjerne vente med sex, så derfor ventet vi en stund. Og da vi skulle ha sex, så slet han med potensen og, sikkert komplekser fordi den var så liten. Vi prøvde noen ganger, det gikk ikke. Vi klarte vel 1 min samleie totalt. Så ville han ikke prøve mer, og heller ikke prate om det. Derfor ble det slutt etter hvert. Og den var veldig liten, litt sånn så man ikke tror det går an. Anonymous poster hash: 308c4...18f Javel, men med mine egne stanadard hender med standard fingre har jeg nok litt problemer med å faktisk tro helt på det du beskriver av størrelse . Dette fordi en fullt ut eregært penis som er 5 cm og 1,5 cm i diameter med svært, svært stor sannsynlighet må tilhære kategorien micropenis som det eksisterer noen, men svært få av. Sannsynligheten får å finne 2 er nok statistisk sett mindre enn å vinne i Lotto.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #16 Skrevet 21. november 2014 Hahahahahaha,dette stemmmer IKKE,exen min hadde små hender men en enorm "kjepp" var faktisk 26 cm og jeg målte den selv uten å jukse :-) Hvorfor gjorde du det slutt med han da? Anonymous poster hash: b2ee6...566
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #17 Skrevet 22. november 2014 Det stemmer ikke helt med min erfaring, har vært borti menn med små hender og stor penis og motsatt! Men jeg har lagt merke til at de som har lange armer i forhold til kroppen, eller veldig store tydlige blodårer på armene, ofte har stort utstyr. Men det trenger jo ikke stemme for alle Anonymous poster hash: efe1f...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #18 Skrevet 22. november 2014 Det stemmer ikke helt med min erfaring, har vært borti menn med små hender og stor penis og motsatt! Men jeg har lagt merke til at de som har lange armer i forhold til kroppen, eller veldig store tydlige blodårer på armene, ofte har stort utstyr. Men det trenger jo ikke stemme for alleAnonymous poster hash: efe1f...6cd Det med blodårer kan nok stemme, fordi det har noe med fettprosent å gjøre. Så de som er slanke, vil nemmelig se større ut og er også det i mange tilfeller. Er fordi pikken ikke blir spist opp av fett rundt magen osv.Anonymous poster hash: 92428...cdf
Em11mily Skrevet 22. november 2014 #19 Skrevet 22. november 2014 Hvorfor gjorde du det slutt med han da? Anonymous poster hash: b2ee6...566 Fordi han var altfor glad i å vise fram "dyret"............
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #20 Skrevet 22. november 2014 Jeg dater en fyr, han er 190 cm høy, men har veldig små hender. Så jeg lurer jo da på om han har liten pikk. Var sammen med en før som hadde små hender, og han hadde liten pikk. Men vet jo ikke hvor mye dette stemmer da. Så hva er deres erfaringer? Tar gjerne svar fra menn med små hender og. Anonymous poster hash: 6f6fd...98b Mulig det er en sammenheng, men den er i hvert fall ikke absolutt. Kompisen med størst i vår vennegjeng er liten, tynn og har små hender. Anonymous poster hash: 04b5a...a3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå