AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #1 Skrevet 21. november 2014 Mensen like ustabil som før jeg gikk på p -sprøyten, og etter og endelig få tilbake mensen etter 2 og et halvt år der jeg gikk og ventet, så føler jeg alt har forandret seg. Føler ett sinne jeg ikke har følt på 1-2 år i en uke før jeg fikk mensen igår, og gikk med smerter i både bryster og mage. Sier også klikk i huet på meg av den minste ting, og jeg tar det utover den jeg er aller mest glad i, og får så sykt dårlig samvittighet. Mener jo ingenting med det, men det sinnet jeg føler er så sinnsykt vanskelig å kontrollere! Tar meg nær av ingenting og blir lei meg, blir sint for ingenting.. Vil ikke "skylde" på mensen, men er det flere som har det slik? Er veldig slitsomt da jeg føler jeg har vært mer deprimert den siste uken, og vært mer sint en før :/ Føler kansje det har roet seg litt nå som jeg fikk mensen igårkveld, men føler meg fortsatt lettere irritabel. Anonymous poster hash: 71804...8a3
Leini Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Jeg var veldig hormonell under siste graviditet og var litt slik du beskriver det. Nullkontroll på humør. Hadde en skikkelig samtale med mannen om at jeg var klar over at jeg var irrasjonell etc, men hadde ikke kontroll. Løsningen var at jeg gikk på data rommet og var der til det gled litt mer over og jeg var "normal" igjen. Under mens eller eggløsning er ikke jeg noe særlig plaget, men PMS er jo ikke bare en myte.
Rinta90 Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 Jeg sluttet med p-piller en periode for å se om smertene ga seg. Det ble litt bedre, men for et raseri jeg kjente! Som du beskriver. Jeg snakket med legen min, og vi ble enige om at jeg skulle fortsette på p-piller så jeg unngår å drepe hunden, pasienter og andre rundt meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå