Gå til innhold

blør fra underlivet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har fått på ppiller pga sterke smerter i underlivet i snart to år. Men i det siste så har jeg begynt å blø selv om jeg ikke skal ha mensen. Jeg fullfører tre brett før jeg får mensen. (mensen 4 ganger i året ca). Dette pga sterke mensensmerter, og i samråd med lege. Men jeg får ofte blod i doskåla, som ikke er mensen. Da blør jeg i 1-2 timer, så er det over. Nå er det en uke siden sist, og begynte å blø i kveld igjen. Hva kan dette være, når det ikke er mensen?

Kan nevnes at jeg byttet ppillemerke 2 mnd siden.

Anonymous poster hash: d8f2d...3a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få mellomblødninger når nan går på ppiller. Er du bekymret så ta det opp med legen din:)

Skrevet

Man kan få mellomblødninger når nan går på ppiller. Er du bekymret så ta det opp med legen din:)

TS her, takk for svar :) Glemte å legge ved at jeg også har hatt veldig murringer i underlivet, type mensensmerter. Noen dager uten blødning, noen dager med..

Skrevet

TS her, takk for svar :) Glemte å legge ved at jeg også har hatt veldig murringer i underlivet, type mensensmerter. Noen dager uten blødning, noen dager med..

Jeg tror jeg ville tatt det opp med legen, spesielt siden du skriver at du har hatt smerteproblematikk i underlivet:)

Skrevet

Helt vanlig med murringer, ømhet ol noen måneder etter start eller bytte av p-piller og mellomblødninger

Anonymous poster hash: 5656c...3dd
Skrevet

Det er vanlig med det i starten (siden du har byttet merke). Det er heller ikke uvanlig med smerter og blødninger når man utsetter mensen. Noen kan bare ikke gjøre det uten å få mellomblødninger og murringer.

Jeg kunne utsette mensen i starten, men nå kan jeg bare glemme det. Får murringer og blødninger uansett. Jeg går også på p-piller for underlivssmerter.

Anonymous poster hash: f8289...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...