AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Er det noen som har tips til restauranter i Oslo hvor det går an å snakke sammen uten å måtte rope, til og med en lørdagskveld? De må ha biff og god dessert på menyen siden venninnen min "krever" det, men helst andre retter også siden jeg selv er litt lei av biff Og så bør det ikke være veldig dyrt eller snobbete Anonymous poster hash: a1fbc...393
veraa94 Skrevet 21. november 2014 #2 Skrevet 21. november 2014 Rust nederste i Hegdehaugsveien/Parkveien. De serverer nydelig tapas og andre gode retter. Ikke dyrt og atmosfæren er helt herlig! 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Tusen takk for tips Begge er steder jeg ikke har vært ennå, men kunne tenke meg å prøve. Hvis venninnen min ikke liker forslagene, skal jeg uansett huske dem til senere anledninger Anonymous poster hash: a1fbc...393
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå