AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Jeg hadde en vaginal operasjon da jeg var yngre, og fjernet hud som blokket deler av åpningen til skjeden. Men kirurgen fant ut at jeg var ganske trang nedentil, såpass at det ville være problematisk for meg å ha sex når jeg var eldre ( alderen jeg er i nå) og bestemte seg for å klippe meg litt opp. Nå ser vaginale åpningen merkelig ut i form, rett og slett klippet og tuppete på sidene rundt åpningen. Dette gjør meg veldig selv bevist og føler jeg ser helt merkelig ut. Kan jeg få legen til å fikse det igjen, eller gjøre det litt penere? Jeg ble ikke spurt om de kunne, de bare gjorde det, 2 fluer i en smekk tanke gang, og jeg ønsker å få det fikset. Dekker sykehuset dette? Noen som har gjort noe lignende som vet pris? Anonymous poster hash: d89d5...f36
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: d89d5...f36
Ferny Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg tenker i hvert fall at operasjonen sikkert var nødvendig om du hadde litt uvanlig anatomi der nede fra naturen sin side - og hvis du ikke føler at du er for "vid" der nede i dag, men heller at det går fint å få gjennomført et godt samleie for begge parter. Har ikke hørt om det der før, men tenker at det på generelt grunnlag er vanskeligere å få dekket operasjoner som utelukkende er kosmetisk begrunnet. Samtidig bør du få undersøkt om inngrepet var delvis mislykket siden det ser litt rart ut (ifølge deg selv), og hvis det stemmer, så øker vel sjansen for at du blir tilbudt en ny operasjon som kan fikse det du ikke liker. Men tenker vel at uansett hvilke svar du får her inne, så trenger du en legekonsultasjon for å få bekreftet/avkreftet at du kan få ny operasjon. Regner med det er en skjønnsmessig vurdering gjort av legen - og selv om noen andre her inne har fått/ikke fått ny operasjon, så kan det tenkes at ditt underliv står i en annen stilling. Tipper du kan få gjort det privat uansett, men da koster det sikkert en del. Og hvis legen som opererte deg ikke gjorde en god nok jobb, så er det jo tenkelig at du kan få dekket det gjennom offentlig helsetilbud, og det vil jo være det beste for deg. Skjønner uansett at det plager deg, og håper du får noen gode svar fra andre med erfaring rundt problemet ditt.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Er du sikker på at det ser så gærnt ut da? Jeg er også litt slik tuppete/ruglete rundt åpningen. Men sånn ser jeg bare ut. Jeg har også litt slik ekstra hud hengende rundt. Ante ikke hva det var før, men det er mest sannsynlig bare rester av jomfruhinna. Ingen av mine sexpartnere har noen gang kommentert det, og ikke bryr jeg meg hvordan det ser ut der nede heller. Den er først og fremst der for nytelsen, ikke for å bli studert i flombelysning. Men kan du ikke bestille deg en time til gynekolog, og høre hans/hennes vurdering?Anonymous poster hash: a3a49...7de 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Siden dette var et inngrep som ikke var planlagt og som du ikke ba om, og resultatet har blitt unaturlig,mville jeg tro det er et argument for å få det dekket. Det er et problem som man kan kalle kosmetisk, men det er jo pga inngrepet den gangen. Mange kosmetiske problemer er psykisk belastende. Jeg ville forsøkt å få det dekket. Anonymous poster hash: 38ff7...7ab
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #6 Skrevet 21. november 2014 Jeg er også tuppete rundt inngangen, og det er rester etter jomfruhinna. Har faktisk en svær flik der også! De fleste har slike rester. Har ikke lyst til å linke til ekte bilder men søk på "hymen remnants" på google blidesøk så ser du nok av flisete vaginaer. Her er en tegning. Btw. hvis du vil ha det fikset tror jeg du bør ha en annen innstilling til det enn at "legen ødela meg".. Anonymous poster hash: 4bdfc...e98 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå