AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Møtt en fantastisk fyr, men etter i går kveld så ble jeg litt avtent. Da vi hadde sex så jeg at han egentlig hadde ganske stygge og store pupper. Litt sånn spisse..uff. Jeg vet ikke om jeg takler det?? Er det helt sykt av meg? Anonymous poster hash: 10f02...baa
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Det er i hvertfall veldig overfladisk av deg. Og de kan da ikke ha vært så voldsomt store hvis du ikke har lagt merke til deg gjennom klærne. Anonymous poster hash: 6fb3d...1e0 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Det er i hvertfall veldig overfladisk av deg. Og de kan da ikke ha vært så voldsomt store hvis du ikke har lagt merke til deg gjennom klærne. Anonymous poster hash: 6fb3d...1e0 Hadde ikke tenkt så mye over det..men han er en kløpper til å skjule det kan du si. Han går med riktige klær, han sitter på en spesiell måte..f.eks lener han seg aldri tilbake med armene hvilende til siden. Han sitter alltid med armene i kors osv..Så nei..jeg merket det egentlig ikke. Anonymous poster hash: 10f02...baa
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Hvis han er en fantastisk fyr, så blåser du i manboobsene hans. Anonymous poster hash: 6fb3d...1e0 3
veraa94 Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 (endret) Hvis han er så fantastisk som du sier og du er såpass overfladisk fortjener han bedre. Sorry not sorry Endret 20. november 2014 av veraa94 3
Gjest Lille-pus Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 (endret) Møtt en fantastisk fyr, men etter i går kveld så ble jeg litt avtent. Da vi hadde sex så jeg at han egentlig hadde ganske stygge og store pupper. Litt sånn spisse..uff. Jeg vet ikke om jeg takler det?? Er det helt sykt av meg? Anonymous poster hash: 10f02...baa Ingen av oss kan vite hva du snakker om når du sier "ganskes tygge og store pupper. Litt sånn spisse.." Vi får alle helt, helt forskjellige bilder i hodene våre. Finn et bilde på nettet som vise slike mannepupper han hadde, så blir det letterer for oss å sette oss inn i din situasjon. Veldig mange menn har brystvorter som står litt ut fra kroppen, og de er knallflotte menn med de brystvortene. Tillegg: Når du først oppdaget puppene hans mens du fysisk var i gang med å ha sex med ham, så tenker jeg de sannsynligvis er ganske normale. Endret 20. november 2014 av Lille-pus 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 Ingen av oss kan vite hva du snakker om når du sier "ganskes tygge og store pupper. Litt sånn spisse.." Vi får alle helt, helt forskjellige bilder i hodene våre. Finn et bilde på nettet som vise slike mannepupper han hadde, så blir det letterer for oss å sette oss inn i din situasjon. Veldig mange menn har brystvorter som står litt ut fra kroppen, og de er knallflotte menn med de brystvortene. Tillegg: Når du først oppdaget puppene hans mens du fysisk var i gang med å ha sex med ham, så tenker jeg de sannsynligvis er ganske normale. Google simon cowell manboobs...sånne omtrent. Anonymous poster hash: 10f02...baa
sweety pie Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 Kaller du det Simon cowell har for man boobs 😂
Gjest Lille-pus Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Google simon cowell manboobs...sånne omtrent. Anonymous poster hash: 10f02...baa Det gjorde jeg, - og den brystkassen med de mannepuppene er det svært mange menn som ville ofret en arm for å få, - for ikke å snakke om antallet kvinner som finner den brystkassen meget tiltalende. - det var en særdeles pen brystkasse synes jeg.
Rights Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 (endret) Så er man overfladisk da, sånt er verden, noen (A) henger seg opp i ting andre (B) kanskje ikke henger seg opp i. Har A eller B rett ? Er A et bedre menneske enn B (Eller omvendt) ? Som en manne pupp! En dåse som lukter alt for mye rææææge, en mann med hår på ryggen, nesehår som ligger spredd minst 1.5cm ute av nesen, en strandet hval som stjeler all din oppmerksomhet idet hun setter seg noen seter foran deg på sandstranden, for så å ta av toppen sin og tilkaller sin kjære mann - en tynn liten bleikhvit spjæling - som garantert hadde hylt om det var vindfullt den dagen der - som smører inn dette.. Berget med fett. Lenge leve nysgjerrigheten, men jeg måtte til slutt se slaget tapt, jeg klarte ikke se lengre... Men nå pratet jeg meg bort. Poenget var: Vi har alle våre preferanser, sånt er det bare. Ingen vits å unnskylde seg for hvem en er, eller høre med andre om det er OK ? Hva med å holde det for deg selv, og se på helheten ? Han er nok klar over dette problemet, ut i fra hva du sier. Det kan mest sannsynligvis ikke trenes bort og må fjernes kirurgisk. Siden han er obs på det, skal han kanskje gjøre det også ? Hvem vet ? Men de som sier du er overfladisk.. Om du velger å se bort fra den skavanken han har, og blir forelsket (kanskje?) så vil det ikke bety så mye vil jeg tro. Men når forelskelsen roer seg igjen, og manne puppene plutselig plager deg igjen, så blir det mindre sex etc, pga du ikke tenner like mye på han, så blir det til småkrangling etc etc. Det ender i katastrofe. På grunn av... En manne pupp og to! Eller han fjerner manne puppene i forelskelses rusen, og du er ENDA mere hypp på han, og det blir mere sex og en bedre fremtid. Du kan også gi han en BH til jul om du vil ødelegge han / tråkke på han. Liker jente/dame pupper jeg! Endret 20. november 2014 av Rights 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #11 Skrevet 21. november 2014 Haha, det der hadde vært dealbreaker for meg i hvert fall... GRØSS. Anonymous poster hash: ce2ef...8d2
SardintrollReturns Skrevet 21. november 2014 #12 Skrevet 21. november 2014 I mitt tilfelle hadde det kommet helt an på om "puppene" var av fett eller muskler.
Gjest Heartbeat Skrevet 21. november 2014 #13 Skrevet 21. november 2014 Var ikke mye manboobs det der da
Cowboy Lotte Skrevet 21. november 2014 #14 Skrevet 21. november 2014 Huff jeg skjønner deg godt, hadde aldri akseptert noe så ekkelt, nok at en av oss har pupper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå