AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Som overskriften sier, er jeg ekstremt oppblåst for tiden. Jeg har gått opp over 2 kg de siste 3 ukene på grunn av vann og luft. Dette er ikke noe nytt, men det som er nytt er at det er så ekstremt, over så lang tid, og ingenting av de vanlige tiltakene hjelper. Idoform går jeg på hele året, minifom har ikke hatt noe effekt, jeg er aktiv hver dag. Jeg spiser glutenfritt og laktoseredusert på grunn av cøliaki. Jeg drikker død brus, passer på å spise sakte, og spiser lite med kunstig søtning. Hva mer kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: eaa83...b5a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Som overskriften sier, er jeg ekstremt oppblåst for tiden. Jeg har gått opp over 2 kg de siste 3 ukene på grunn av vann og luft. Anonymous poster hash: eaa83...b5a Luft veier jo ingenting da Anonymous poster hash: 5a6e1...e10
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Luft veier jo ingenting da Anonymous poster hash: 5a6e1...e10 Normalt sett bryr jeg meg ikke om slike kommentarer, men siden jeg har en dårlig dag på grunn av dette problemet, så skulle jeg ønsket at de tilbakemeldingene jeg fikk var konstruktive. Jeg skrev ikke at jeg har to kilo luft inni meg. Du er kanskje ikke klar over at luft (gassdannelse) kan føre til en del andre ting, som blant annet vannretensjon og forstoppelse/treg mage som kan gi en midlertidig vektøkning? Dette er normalt sett en del av problemet når man er oppblåst. Anonymous poster hash: eaa83...b5a
Løvefrøken Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Du skriver at du er aktiv... Likevel er det beste jeg kan svare at for meg hjelper det når jeg går (litt) hurtige turer...
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 En teskje karve som du skyller med med vann etter hvert måltid. Det funker garantert mot luft. Anonymous poster hash: fe814...490
Gjest Stining Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Hmmm... Jeg har hatt det samme i det siste, men ikke så mye som deg. Det JEG får mye luft i magen av er søtningsstoff, og sukkerfrie ting. Og hvis jeg spiser sjeldent, men store porsjoner! Mye grønnsaker også forresten..
Gjest Ravna Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna
AnonymBruker Skrevet 22. november 2014 #8 Skrevet 22. november 2014 Takk for svarene.. En liten oppdatering. Det ble så ille at jeg kontaktet legen, og han hadde råd. Syrenøytraliserende fungerte når ingenting annet gjorde det. Nå har jeg mistet 2 kg på 36 timer, magen fungerer, og luften er på vei ut. Fantastisk! Anonymous poster hash: eaa83...b5a
Gjest Runforit Skrevet 22. november 2014 #9 Skrevet 22. november 2014 Takk for svarene.. En liten oppdatering. Det ble så ille at jeg kontaktet legen, og han hadde råd. Syrenøytraliserende fungerte når ingenting annet gjorde det. Nå har jeg mistet 2 kg på 36 timer, magen fungerer, og luften er på vei ut. Fantastisk! Anonymous poster hash: eaa83...b5a Hva type syrenøytraliserende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå