AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Foretrekker du ONS eller å ha en fast sexpartner (kjæreste)? Anonymous poster hash: 757e5...613
Gjest Nosoul Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Ut fra mine opplevelser frem til nå, vil jeg så absolutt si at jeg foretrekker sex med en fast partner. Jeg får ikke den samme lidenskaplige følelsen for noen under en ONS som i et forhold. Men tanken på og ha en FF er ikke helt fraværende. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Kjæreste. Jenter får alltid følelser for sin FF så det er ikke aktuelt for meg. Anonymous poster hash: dc4d7...dd0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Den beste sexen er absolutt med kjæreste. Man kjenner hverandre og vet hva man liker. I tillegg er det en lidenskap mellom oss som aldri kan finne sted med et ONS. Jeg blir hvertfall veldig hengiven når jeg elsker med min kjære, og alle mine følelser for han gjør sexen til noe helt spesielt. Anonymous poster hash: 26601...ee9
draug 75 Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 Dumt spørsmål. Helst kjæreste, selvfølgelig. Men det blir ikke rett å ha en kjæreste bare for å ha noen å pule. Og ikke alle er så heldige at de vet om noen, der og da, som de kjenner de kan være hengivne nok til. Da er naturligvis en FF en god mellomløsning, men i grunnen er ONS på sikt bedre, fordi folk får føleleselsmessige bindinger når de puler. Og det er dumt å utvikle følelser basert på et puleforhold, der man ikke har så mye annet å bygge på. Så. Ja takk, begge deler. Men ikke på en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Kjæreste, uten tvil. ONS er vel generelt mer spennende, men sexen er uforutsigbar. Kan bli alt fra bra til elendig. Med kjæreste er det ALLTID bra Anonymous poster hash: 00cdd...857
Gjest Stining Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 Den beste sexen er absolutt med kjæreste. Man kjenner hverandre og vet hva man liker. I tillegg er det en lidenskap mellom oss som aldri kan finne sted med et ONS. Jeg blir hvertfall veldig hengiven når jeg elsker med min kjære, og alle mine følelser for han gjør sexen til noe helt spesielt. Anonymous poster hash: 26601...ee9 Enig med du!
Thought-Fox Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 (endret) Kjæreste, eller en annen fast partner, er fint fordi vi stoler på hverandre, har snakket om ting, vet hva den andre liker, kjenner hverandres rytme. Det er ikke nødvendigvis alltid så veldig spennende, men alltid veldig fint - litt som å høre på favorittlåta si. Tilfeldig sex er fint fordi det er nytt og spennende. Det er av og til kult å kaste seg ut i noe nytt, og se hvor man ender opp. Vi kjenner hverandre ikke så godt (eller i det hele tatt), men vi har lyst på hverandre, og det kan gjerne føre til at situasjon blir veldig, veldig gøy og dessuten ganske intens. Endret 20. november 2014 av Thought-Fox
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Kjæreste.Jenter får alltid følelser for sin FF så det er ikke aktuelt for meg. Anonymous poster hash: dc4d7...dd0 Nei det gjør vi ikke! Jeg har en FF og vi har det fantastisk:) Møtes ca 1 gang i uka og har super sex og kos. Men that`s it! Anonymous poster hash: fb28c...fc7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 Den beste sexen er absolutt med kjæreste. Man kjenner hverandre og vet hva man liker. I tillegg er det en lidenskap mellom oss som aldri kan finne sted med et ONS. Jeg blir hvertfall veldig hengiven når jeg elsker med min kjære, og alle mine følelser for han gjør sexen til noe helt spesielt. Anonymous poster hash: 26601...ee9 Helt klart kjerestesex. Holder meg kun til det, da jeg føler at sex er noe spessielt mellom to personer. (mann i 30-åra).Anonymous poster hash: 960d4...476 1
Gjest Jon blund Skrevet 20. november 2014 #12 Skrevet 20. november 2014 fast. Ons er utrolig dårlige. For det første må jeg gjøre all jobben og for det andre får man ikke noe særlig ut av det.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #13 Skrevet 21. november 2014 Nei det gjør vi ikke! Jeg har en FF og vi har det fantastisk:) Møtes ca 1 gang i uka og har super sex og kos. Men that`s it! Anonymous poster hash: fb28c...fc7 Hehe, bare vent et år, eller til han får dame, så har du nok følelser... Anonymous poster hash: dc4d7...dd0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #15 Skrevet 21. november 2014 Sex med kjæreste kan føles veldig bra på en helt annen måte... Men med ONS tør jeg litt mer hvor hvis noe skulle skje så trenger jeg jo ikke se han igjen. Anal og sånn er ikke akkurat noe jeg ville prøvd med en kjæreste på gr unn av sjansen for uhell... og emd en kjreste er det mye bedre med vanlig sex fordi man føler seg nær hverandre Anonymous poster hash: fea4e...13b
Nanami Skrevet 21. november 2014 #17 Skrevet 21. november 2014 Kjæreste. Jenter får alltid følelser for sin FF så det er ikke aktuelt for meg.Anonymous poster hash: dc4d7...dd0 Snakk for deg selv. Jeg hadde en FF og hadde det kjempefint. Så fikk han følelser som ødela alt. Han ble sjalu og vi måtte kutte ut hele vennskapet.
Gjest UngMann1986 Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 Snakk for deg selv. Jeg hadde en FF og hadde det kjempefint. Så fikk han følelser som ødela alt. Han ble sjalu og vi måtte kutte ut hele vennskapet. Ja, det kan gå begge veier det. Liker best å ha sex med kjæreste. Det gir størst glede og trygghet. Men spenningen ved en ONS, kan jo også gjøre at singellivet blir greit nok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå