Gjest Skrevet 20. november 2014 #1 Skrevet 20. november 2014 Okey - greit at jeg aldersmessig , for noen, stiller i klassen "gammel" eller "eldre" - men hva skjer med dette forumet ? Har blitt rene Klara Klok jo! Greit at de unge også trenger input om sex og samliv - men når tråder inneholder spørsmål som "Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er penetrering?" og "Hvordan gi en BJ? - hilsen 9 endeklassing"... DA føler jeg at jeg er på feil sted. Helt feil sted. 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Det var ikke noe bedre før. Anonymous poster hash: 79e81...257 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Okey - greit at jeg aldersmessig , for noen, stiller i klassen "gammel" eller "eldre" - men hva skjer med dette forumet ? Har blitt rene Klara Klok jo! Greit at de unge også trenger input om sex og samliv - men når tråder inneholder spørsmål som "Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er penetrering?" og "Hvordan gi en BJ? - hilsen 9 endeklassing"... DA føler jeg at jeg er på feil sted. Helt feil sted. Herregud skjønner ikke hva folk gjør her inne hvis de ønsker en saklig diskusjon. Man må stikke fingeren i jorda og innrømme at dette forumet er kun laget for hetsing, hån, tull og tøys. Ser noen få som prøver å være saklig i noen diskusjoner, men er bare vrøvl hele greia. Min tiss er større enn din osv. Hehe eneste grunnen til at jeg leser her, er fordi jeg får latterkrampe:PAnonymous poster hash: 7973a...1a7
Gjest Lille-pus Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Okey - greit at jeg aldersmessig , for noen, stiller i klassen "gammel" eller "eldre" - men hva skjer med dette forumet ? Har blitt rene Klara Klok jo! Greit at de unge også trenger input om sex og samliv - men når tråder inneholder spørsmål som "Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er penetrering?" og "Hvordan gi en BJ? - hilsen 9 endeklassing"... DA føler jeg at jeg er på feil sted. Helt feil sted. Jeg er veldig enig med deg i det du skriver, og komibnert med nærmest personforfølgelse som gjør at folk sletter seg, så er dette rommet nå så lite interessant at man ikke lenger finner et tiden verd å legge noe inn som kunne hjelpe de som spør litt mer seriøst. - de får jo uansett masse usakeligheten og tildels grove krenkelser som svar på sine spørsmål. Min mening er at denne delen av forumet har gått over til å bli et friminutt på en barneskole. 2
Gjest Evans Skrevet 20. november 2014 #5 Skrevet 20. november 2014 (endret) Mangel på andre steder å spørre? Behov for slik informasjon i veldig tidlig alder? Jeg ser egentlig ikke noe feil med at det kommer opp ”nybegynner spørsmål”, men forumet har vel en aldersgrense på 16 år? Så om det står hilsen barneskoleelev, går det vel an å rapportere innlegget. Unger i dag har vel tilgang på mye mer informasjon enn vi hadde da vi vokste opp, og det gir dem vel en del nye spørsmål tenker jeg. Endret 20. november 2014 av Evans
Gjest lnx Skrevet 20. november 2014 #6 Skrevet 20. november 2014 Som en annen over her sier, så er det praktisk talt null saklighet her. Og de gangene det faktisk kommer en bra tråd, så forsvinner den ut på side 2 og 3 med en gang pga. innlegg som "Burde jeg gjøre dette", "Hvor mange har du hatt sex med", "Hvor mange har du hatt sex med i år". Disse trådene dukker jo opp minst to ganger i gjennomsnitt hver uke 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #7 Skrevet 20. november 2014 Jeg støtter oppfatningen om at det har blitt et slags Klara-klok her inne. Mange banale spørsmål og svar. Det er nok mange barn og tenåringer, som ikke gar så mye livserfaringér. I tillegg kommer trollene. De ødelegger for oss andre AB-brukere. Jeg er AB fordi jeg er i overkant paranoid og ønsker å beskytte min identitet. I tillegg orker jeg ikke stalking. Jeg vurderer å logge ut for godt med jevne mellomrom. Lille-Pus har bare kommet med konstruktive, fordomsfrie og reflekterte innlegg, av de jeg har sett. Urettferdig kritikk mot henne, trolig av en som ikke har peiling.Anonymous poster hash: 771cc...e4b 3
Flibidy Flæbidy Skrevet 20. november 2014 #8 Skrevet 20. november 2014 (endret) Okey - greit at jeg aldersmessig , for noen, stiller i klassen "gammel" eller "eldre" - men hva skjer med dette forumet ? Har blitt rene Klara Klok jo! Greit at de unge også trenger input om sex og samliv - men når tråder inneholder spørsmål som "Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er penetrering?" og "Hvordan gi en BJ? - hilsen 9 endeklassing"... DA føler jeg at jeg er på feil sted. Helt feil sted. Hvis de ikke vet hva penetrering er er det da bra at de finner det ut? Problemet på kg er ikke folk som ikke kan så mye om seksualitet eller kjæresteforhold, eller hva det skulle være. Det er jo et forum for at folk skal kunne få denne kunskapen, dele erfaringer, meninger osv. Problemet er de som lager en sak ut av det og ikke respekterer andre. Jeg synes det er flott at en niendeklassing skal kunne bruke forumet til å kunne få kunnskap om seksualitet, fordi det ville vært helt galt at de skulle ha et aktivt sexliv med noen, dersom man ikke har noen ting på plass, slik som prevensjon osv. Hvis du ønsker å bruke forumet til andre formål enn å svare på slike spørsmål, som kan du rett og slett bare styre unna disse trådene. Endret 20. november 2014 av Flibidy Flæbidy 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #9 Skrevet 20. november 2014 Hvis de ikke vet hva penetrering er er det da bra at de finner det ut? Problemet på kg er ikke folk som ikke kan så mye om seksualitet eller kjæresteforhold, eller hva det skulle være. Det er jo et forum for at folk skal kunne få denne kunskapen, dele erfaringer, meninger osv. Problemet er de som lager en sak ut av det og ikke respekterer andre. Jeg synes det er flott at en niendeklassing skal kunne bruke forumet til å kunne få kunnskap om seksualitet, fordi det ville vært helt galt at de skulle ha et aktivt sexliv med noen, dersom man ikke har noen ting på plass, slik som prevensjon osv. Hvis du ønsker å bruke forumet til andre formål enn å svare på slike spørsmål, som kan du rett og slett bare styre unna disse trådene. Undommer burde holde seg langt unna plasser som kg. Det er en plass med mobbing, sjikane og generelt barnslig oppførsel. De blir nok ganske overrasket over å finne ut av hvordan voksne mennesker egentlig er. Info ville de heller ikke fått, da de kun ville fått svar om å dumpe h*n over en lav sko..Anonymous poster hash: 7973a...1a7 1
Gjest avocadoen Skrevet 20. november 2014 #10 Skrevet 20. november 2014 Jeg føler ikke at en tråd om "hvordan gi en blowjob" er de som ødelegger forumet. Det er jo noen som oppriktig lurer på det. Synes det er verre med de som er her inne for å være stygg mot andre eller lager tulltråder der folk faktisk bruker tiden sin på å hjelpe til og svare når det egentlig bare er oppdiktet. Og det var slike tråder om hva penetrering er osv osv for en del år siden også. Det er ikke noe nytt. 1
Gjest Tekola Skrevet 20. november 2014 #11 Skrevet 20. november 2014 Ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Tekola, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #12 Skrevet 20. november 2014 Okey - greit at jeg aldersmessig , for noen, stiller i klassen "gammel" eller "eldre" - men hva skjer med dette forumet ? Har blitt rene Klara Klok jo! Greit at de unge også trenger input om sex og samliv - men når tråder inneholder spørsmål som "Nå spør jeg kanskje dumt, men hva er penetrering?" og "Hvordan gi en BJ? - hilsen 9 endeklassing"... DA føler jeg at jeg er på feil sted. Helt feil sted. Øh...jeg som spurte om penetrering. Nei alle er ikke like opplyste som deg. La oss som ikke er så opplyste som deg, stille spørsmål uten å føle oss dumme...Anonymous poster hash: a2dc8...820 1
Gjest avocadoen Skrevet 20. november 2014 #13 Skrevet 20. november 2014 Øh...jeg som spurte om penetrering. Nei alle er ikke like opplyste som deg. La oss som ikke er så opplyste som deg, stille spørsmål uten å føle oss dumme...Anonymous poster hash: a2dc8...820 Jeg har ikke noe i mot de som spør her, men på slike enkle spørsmål som penetrering er google et enklere alternativ for deg Det går mye fortere. Du trenger ikke lage en tråd og du trenger ikke vente på svar
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #14 Skrevet 20. november 2014 Jeg har ikke noe i mot de som spør her, men på slike enkle spørsmål som penetrering er google et enklere alternativ for deg Det går mye fortere. Du trenger ikke lage en tråd og du trenger ikke vente på svar Hehe, ser den. Kanskje jeg skal gjøre det heretter. Er ikke den som spør om ting og tang før jeg googler selv egentlig.Anonymous poster hash: a2dc8...820
Flibidy Flæbidy Skrevet 20. november 2014 #15 Skrevet 20. november 2014 Undommer burde holde seg langt unna plasser som kg. Det er en plass med mobbing, sjikane og generelt barnslig oppførsel. De blir nok ganske overrasket over å finne ut av hvordan voksne mennesker egentlig er. Info ville de heller ikke fått, da de kun ville fått svar om å dumpe h*n over en lav sko..Anonymous poster hash: 7973a...1a7 Hvis dette er det generelle inntrykket ditt av kg så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tid på det.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #16 Skrevet 20. november 2014 Hvis dette er det generelle inntrykket ditt av kg så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tid på det. Fordi det er et av Norges største forum, kanskje. Det er ikke akkurat så mange gode alternativer for voksne. Det er vel også 16-årsgrense på dette forumet. Anonymous poster hash: 771cc...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #17 Skrevet 20. november 2014 Jeg tror at en av grunnene til at kvinneguiden slo an i starten var at dette var det eneste stedet man hadde saklige tråder om seksualitet og hvor både alminnelige kvinner og menn og de med spesielle interesser kunne snakke sammen. Dessverre er det ikke slik lenger.Anonymous poster hash: 294a1...837
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå