Chiquita Skrevet 22. juli 2004 #1 Skrevet 22. juli 2004 Noen som kan hjelpe meg med denne teksten? Har sett inne på www.orkdalsmenighetene.no, men der ligger ikke hele teksten ute... Og ikke får jeg opp teksten når jeg har søkt heller... :-? Håper på en link, eller en PM
Chiquita Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #2 Skrevet 22. juli 2004 Vet jeg er litt utålmodig her nå, men jeg må bare "skubbe" den opp igjen :oops:
hoppende Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har også vært inne på den siden og kikket litt. Veldig bra side, men veldig rart at ikke alle tekstene er lagt ut. Og veldig irriterende. Vet ikke helt hvor man kan få teksten jeg, kanskje du kan snakke med noen på menighetskontoret der du bor eller skal gifte deg? Eneste forslaget jeg har...
lampeskjerm Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 Hei! Grunnen til at tekstene ikke ligger ute er fordi det ikke er lov. Det har med opphavsrett til tekstene å gjøre. Det som er presentert på orkdalsmenighetene er akkurat det som er lov å skrive. Hvis du trenger teksten så kan jeg skaffe den til deg senere, men jeg har den ikke foran meg nå. Ellers står den i Norsk Salmebok. Den finnes i alle kirker og menighetskontor. Hilsen Lampeskjerm
Nimue Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 Mulig dette ikke er riktig tekst, kjenner ikke til salmen... Fant det på et google-søk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå