AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Har ofte problemer med smerter i nakke og skulder, var hos manuelterapi på mandag, og han sa jeg var ganske stram.det jeg lurer på er; har tatt 1g paracett og en ibuprofen 600, hjalp til. Men tok ikke de værste smertene. Tar ikke denne kombinasjon av piller all smerter?? Synes d er rart at det fortsatt er vondt, eller tar det bare toppen av smertene?Anonymous poster hash: cefe3...9a6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Det er jo helt opp til din kropp. Det hadde ikke tatt mine smerter. Anonymous poster hash: 49589...b25
sweety pie Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Pleier du å ha det ofte? På meg så pleier varm dusj å funke, varmeflaske og trene. Men hvis det er veldig vondt tar jeg ibux, det hjelper veldig på meg. Tar ikke det ofte. Vet du hvorfor du får vondt? Hos meg så er det Pga stress eller lite søvn.
Wonderbitch Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Ibux og paracet er vel helst for lette smerter.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Pleier du å ha det ofte? På meg så pleier varm dusj å funke, varmeflaske og trene. Men hvis det er veldig vondt tar jeg ibux, det hjelper veldig på meg. Tar ikke det ofte. Vet du hvorfor du får vondt? Hos meg så er det Pga stress eller lite søvn. Har vært lite søvn i det siste og er stressa:-(Anonymous poster hash: cefe3...9a6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Har vært lite søvn i det siste og er stressa:-(Anonymous poster hash: cefe3...9a6 Ja har det ofte, får slike turer innimellom. Klarer ikke å arbeide med armene over hodet, da trigger jeg det.Anonymous poster hash: cefe3...9a6
sweety pie Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Har vært lite søvn i det siste og er stressa:-(Anonymous poster hash: cefe3...9a6 Ja du må prøve å ikke stresse så mye. Soverutiner bør også være bra. Trener du?
Silfen Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Slikt trigger mine iallfall, paracet tar det ikke. Ibux vet jeg ikke da jeg ikke kan ta det.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Paralgin forte hjelper 30% på mine smerter... Tar jeg paracet og ibux kan jeg like godt ta en drops. Anonymous poster hash: 49d4d...0dd
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 Ja du må prøve å ikke stresse så mye. Soverutiner bør også være bra. Trener du? Trener ikke, har en stressa dag, hsr en gammel hund som jeg egentlig burde tatt farvel med.er veldig vanskelig, det har vært lite søvn og bekymring ang dette:-(Anonymous poster hash: cefe3...9a6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #11 Skrevet 19. november 2014 Slikt trigger mine iallfall, paracet tar det ikke. Ibux vet jeg ikke da jeg ikke kan ta det. Trigger smertene deg når fu arbeider med armene hevet?Anonymous poster hash: cefe3...9a6
Silfen Skrevet 19. november 2014 #12 Skrevet 19. november 2014 Trigger smertene deg når fu arbeider med armene hevet?Anonymous poster hash: cefe3...9a6 Kommer helt an på.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #13 Skrevet 19. november 2014 Om Paracet og Ibux hadde tatt all smerte, hva skal vi da med sterkere som Morfin ol? Paracet og Ibux er for milde til moderate smerter. Men muskelsmerter er vanskelig å fjerne helt med smertestillende. Bevegelse og hvile er det beste, i hver sin grad. Regner med at du skal tilbake til manuellterapeuten? Anonymous poster hash: e5ad1...40f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå