Gå til innhold

Hvordan trene magen til å bli slik? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da får vi være enige om å være uenige for jeg syntes overflødig fett og valker på magen er motbydelig samt svært lite feminint.

Men på rompa og hoftene kan damene gjerne ha endel fett. Hos kvinner så legger seg jo fettet først på låra, rompa og magen mens hos menn er det på magen. Derfor er det ikke spesielt feminint om det er magen fettet er på damene, tvert imot.

Øl vom på damer er ut.

Det er ikke så mange damer som får øl vom tror jeg.Noen får vel det også. Da er hele magen liksom en svær myk ball. Nesten som gravidmage bare at den er hard. Det blir mer bilringer og valker av fett på kvinner. Det er det som er det feminine. Å en flat mage uten muskler er feminint. En øl mage er maskulint ja. Alt for mye fett er verken feminint eller maskulint. Det er bare livsfarlig og ikke særlig sexy. Når menn får bilringer og valker på magen og mannepupper så er det feminint.

Endret av Hummels
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får vi være enige om å være uenige for jeg syntes overflødig fett og valker på magen er motbydelig samt svært lite feminint.

Men på rompa og hoftene kan damene gjerne ha endel fett. Hos kvinner så legger seg jo fettet først på låra, rompa og magen mens hos menn er det på magen. Derfor er det ikke spesielt feminint om det er magen fettet er på damene, tvert imot.

Øl vom på damer er ut.

Jeg tror du forveksler feminint med "pent", noe som er helt feil definisjon... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummels og meg er enige her, ser jeg.

Nei til vaskebrett på damer.

Definerte arm-muskler (og fotball-legger) trekker også ned.

Enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle kan få kropp og symmetriske muskler som Arnold Schwarzenegger samme hvor hardt de prøver, og tro meg, mange har prøvd hardt.

:fnise:

Jeg tror ikke sånn kropp på kvinner er noe å trakte etter, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg tror ikke sånn kropp på kvinner er noe å trakte etter, gitt.

Arnold numero uno !

Bilder slettet på grunn av brudd på opphavsretten. Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til ts: jeg synes en feminin sickpack på jenter er noe av det mest sexy som finnes. Snakker ikke om store ruter som i blader og film, men slik at rutene kan skimtes om lyset faller rett eller sett fra den rette vinkelen det gjør meg helt gal.

folk har forskjellig smak.

la meg også synse på spørsmålene dine:

- Hvor trent synes du denne magen er?
jeg synes denne magen ser trent ut, mine fordommer får meg til å tro at denne jentas treningsfokus er 50% rumpe/lår, 30% mage, 10%armer og 10%diverse

- Hvordan kan man trene magen sin til å bli så definert uten å få de berømte magerutene?
Bare spis til du har så mye fett at det dekker alle de flotte detaljene.

- Hvilke øvelser må trenes for å få en så definert mage?
mageformen er bestemt av genetikk så du kan ikke endre hvor fettet legger seg, heller ikke hvordan magemusklene ser ut.

- Hvor lav fettprosent må man ha for å få en så definert mage?
har liten oversikt på tall for jenter,

- Synes du denne magen er fin?
for all del kjempefin kropp og mage, men denne jenta ser litt for mye ut som et kjøleskap for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser sånn ut til vanlig, har nok ikke så mye innsving i midjen. Men jeg er sånn, også får jeg ruter når jeg trenger mye og er bevisst på kostholdet. Jeg syns det er gøy mot sommeren, men det varer som regel bare i 3-4 uker.

Trener ikke noe spesielt for magen, hos meg er det nok bare gener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...