Gå til innhold

Er denne kjolen horete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man snakker om utringning handler det om fronten.

Ja den har åpen rygg - men de som kaller en åpen rygg horete så lenge resten av kjolen er så anstendig og tildekket som den der er jammen med snerpete ;)

Ja, det tenkte jeg også.

Jeg så ikke noe feil på kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Horete den der? Da har ikke folk sett mye horete klær xD Det er en helt vanlig og fin kjole. Hadde det vert dyp utringning og enda kortere så rumpa halveis stakk fram så hadde den blitt horete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tenåring har ingenting i en slik kjole å gjøre, det er ganske klart.

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 47ee4...441

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå med den på åpen gate da noen menn tror du ber om å bli voldtatt. Går du med den på Grønland/Tøyen så er du hore, men går du på Majorstuen/Frogner så har du bare god stil ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alt som er skrevet i denne tråden - men, en slik kjole passer kanskje ikke til alle anledninger. Personlig så likte jeg ikke den kjolen, men ville absolutt ikke ha kalt den for horete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun bør ikke ha den på vinteren i Norge.

Men det var ikke det mest horete jeg har sett, for å si det sånn.

Det er en kjole for et stilfullt cocktailparty, før mørket har senket seg.

Jeg ville ikke tatt den på i et norsk julebord, der folk drikker til de detter over hverandre under kåpene i garderoben.. Den ene puppen der blir jo veldig fristende for sleske mannfolk, med akevitt innabords...

Nuvel, de gikk da med toga på keiser Augustus' tid også, og der tror jeg jaggu de drakk vel så mye som på et norsk julebord ;) Gikk fint det! Tror jeg.. Har iallefall ikke hørt noen som har påstått noe annet.

Et alternativ er kanskje å skjenke disse sleske mannfolkene såpass at de ikke er istand til å treffe den riktige puppen, ut fra de åtte puppene de ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, de gikk da med toga på keiser Augustus' tid også, og der tror jeg jaggu de drakk vel så mye som på et norsk julebord ;) Gikk fint det! Tror jeg.. Har iallefall ikke hørt noen som har påstått noe annet.

Et alternativ er kanskje å skjenke disse sleske mannfolkene såpass at de ikke er istand til å treffe den riktige puppen, ut fra de åtte puppene de ser.

Men de lå ved bordet ;)

Dessuten var de menn, hele gjengen... Som festet, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de lå ved bordet ;)

Dessuten var de menn, hele gjengen... Som festet, altså.

Tok sine forholdsregler altså? Startet liggende.. Noen her hjemme kunne kanskje lære av det ;)

Men bare menn?? Sikker? Jeg leste nemlig følgende: "Til Junos ære feiret de romerske kvinner hvert år to store fester, 1. mars (Matronalia) og 7. juli (Nonae Caprotinae). Ansvaret for hennes kult hadde Jupiters prest, flamen dialis, og hans hustru, flaminica. Hennes offerdyr var en hvit ku."

Med tanke på hvor mange hvite kuer det finnes, må det ha vært flere fester, enn de to i året. De hadde nok bare vett nok til ikke å skrive for mye om det i etterkant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok sine forholdsregler altså? Startet liggende.. Noen her hjemme kunne kanskje lære av det ;)

Men bare menn?? Sikker? Jeg leste nemlig følgende: "Til Junos ære feiret de romerske kvinner hvert år to store fester, 1. mars (Matronalia) og 7. juli (Nonae Caprotinae). Ansvaret for hennes kult hadde Jupiters prest, flamen dialis, og hans hustru, flaminica. Hennes offerdyr var en hvit ku."

Med tanke på hvor mange hvite kuer det finnes, må det ha vært flere fester, enn de to i året. De hadde nok bare vett nok til ikke å skrive for mye om det i etterkant ;)

Hmm..

Ja, det var interessant.

Jeg så for meg en masse menn som lå ved bordet og mumset druer, kyllinglår og annet smaskens.

Men det er godt mulig de hadde kvinner med der også, da.

Da må de jo ha vært veldig frisinnet. Sympatisk av dem.

Jeg vet iallefall at de hadde en kultur der seksuell legning ikke var gjenstand for den fordømmelsen som vi har i dag (som er arvet av den kirken som ble innført som samfunnsordning av den nevnte keiser Caesar Flavius Theodosius Pius Felix Augustus..) Men jeg antok at kvinner var underordnet menn på den tiden. Det var vel de som kom med maten og vinen?

Kan hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennene koste seg med andre, yngre menn, altså.

De inngikk sånne "mentor-forhold" og hadde dype vennskap, og hadde sex. (Eros v.s agape.)

Han der Apostelen Paulus kom og syns det var... ikke ok. Så han foretok seg noen uttalelser og skriblerier som har ført til fordømmelse av samliv og sex mellom to av samme kjønn for evigheten, etterpå. (Slemmingen.)

-Vi skal skille oss ut som folk og ikke ditt og datt, og være hellige ... osv.

Så da ble det slutt på den praksisen, forstår jeg.

Jeg tror det er kirkens feil at man må ha sånne snerpete kjoler, også.

Det er jeg faktisk ganske sikker på...

Sodoma og Gomorra osv...

Kanskje Jesus oppfant stoler?

Siden han var snekker, mener jeg?

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var horete, ryggen må vel være den minst seksuelle plassen å vise hud vel? :)



Anonymous poster hash: 0da18...9ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..

Ja, det var interessant.

Jeg så for meg en masse menn som lå ved bordet og mumset druer, kyllinglår og annet smaskens.

Men det er godt mulig de hadde kvinner med der også, da.

Da må de jo ha vært veldig frisinnet. Sympatisk av dem.

Jeg vet iallefall at de hadde en kultur der seksuell legning ikke var gjenstand for den fordømmelsen som vi har i dag (som er arvet av den kirken som ble innført som samfunnsordning av den nevnte keiser Caesar Flavius Theodosius Pius Felix Augustus..) Men jeg antok at kvinner var underordnet menn på den tiden. Det var vel de som kom med maten og vinen?

Kan hende jeg tar feil.

Antakeligvis har du rett :) Men vil tro at kvinnene ble invitert med etterhvert som alkoholnivået steg.. De var jo tross alt tilstede på festen, i et samfunn som var frisinnet og avslappet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antakeligvis har du rett :) Men vil tro at kvinnene ble invitert med etterhvert som alkoholnivået steg.. De var jo tross alt tilstede på festen, i et samfunn som var frisinnet og avslappet.

Vi får tro det.

Selv om jeg mistenkte at de koste seg med sine unge elskere og lot kona styre hjemme og ta oppvasken...

Men det er bare meg.

Nå skal jeg slutte å spore av ;)

Sorry, TS. Jeg ble bare litt revet med av den henvisningen til togaparty.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene koste seg med andre, yngre menn, altså.

De inngikk sånne "mentor-forhold" og hadde dype vennskap, og hadde sex. (Eros v.s agape.)

Han der Apostelen Paulus kom og syns det var... ikke ok. Så han foretok seg noen uttalelser og skriblerier som har ført til fordømmelse av samliv og sex mellom to av samme kjønn for evigheten, etterpå. (Slemmingen.)

-Vi skal skille oss ut som folk og ikke ditt og datt, og være hellige ... osv.

Så da ble det slutt på den praksisen, forstår jeg.

Jeg tror det er kirkens feil at man må ha sånne snerpete kjoler, også.

Det er jeg faktisk ganske sikker på...

Sodoma og Gomorra osv...

Kanskje Jesus oppfant stoler?

Siden han var snekker, mener jeg?

Kanskje du er inne på noe vesentlig om hvorfor ts' foreldre syns kjolen hennes er uanstendig?

Jeg likte den ikke helt til å begynne med, men innrømmer gjerne at jeg får mer og mer sans for den :)

Og han der Paulus var en møkkamann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var horete, ryggen må vel være den minst seksuelle plassen å vise hud vel? :)

Anonymous poster hash: 0da18...9ab

Eee, nei. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får tro det.

Selv om jeg mistenkte at de koste seg med sine unge elskere og lot kona styre hjemme og ta oppvasken...

Men det er bare meg.

Nå skal jeg slutte å spore av ;)

Sorry, TS. Jeg ble bare litt revet med av den henvisningen til togaparty.

Kona styre hjemme? Å nei du ;) De hadde nok fri tilgang på slaver til slikt som oppvask og tunge løft.

Men nåhh skal jeg også slutte å spore av!

TS - syns du skal gå med kjolen, uansett hva dine foreldre sier! Ingenting horete ved den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...