AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Jeg mente selvfølgelig at jeg klarer å huske det ned til veldig små detaljer de neste 4 timene. Aha Anonymous poster hash: b6bf0...5e2
masekopp Skrevet 19. november 2014 #23 Skrevet 19. november 2014 Kunne virkelig ønske at jeg var flink å synge, men det er jeg overhodet ikke. Har klisterhjerne/sykt god hukommelse og leser ekstremt fort da.
Gjest tsejG Skrevet 19. november 2014 #26 Skrevet 19. november 2014 Joda, jeg er en mye brukt musiker og dyktig på mine instrumenter (det var lov å skryte, sant? ), og hadde mer enn gjerne ønsket at Norge var et land man kunne leve godt i som musiker, noe det dessverre langtifra er, med mindre man enten spiller i et velkjent dænsebænd (hvilket definitivt ikke er interessant for meg) eller blir båret fram av media som vinner i Idol, Norske talenter, Stjernekamp osv... Men har det i grunnen OK nok med en normal jobb og spillejobber ved siden av. Får ihvertfall brukt mitt talent til en viss grad sånn.
Gjest Livmora Skrevet 19. november 2014 #27 Skrevet 19. november 2014 Jeg får plass til knyttneven i munnen.
Katias Skrevet 19. november 2014 #28 Skrevet 19. november 2014 (endret) Kunne virkelig ønske at jeg var flink å synge, men det er jeg overhodet ikke.Har klisterhjerne/sykt god hukommelse og leser ekstremt fort da. Å, det skulle jeg ønske at jeg hadde! Men husker du absolutt alt? Navn, steder, farger, mønstre, varehylleplassering? (feks. i butikkene, slik at du får handlet superfort fordi du vet hvor ALT befinner seg? ) Endret 19. november 2014 av Katias
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #30 Skrevet 19. november 2014 Jeg har gripetær, og kan klype folk hardt i leggen (under bordet) dersom jeg er barbeint på sommeren. Anonymous poster hash: ec4f5...123 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #31 Skrevet 19. november 2014 Fotball og sex Spise. ... Og husk å pusse tenna , hvis ikke jeg kan krølle tungen i flere varianter. Dog, tviler på det hjelper på CV´en min. Anonymous poster hash: f7bd2...94b Du kan jo prøve noen tungetriks på jobbintervju, kanskje sjarmerer du sjefen i senk? .... bare måtte :-P PS: synes dere har kule talenter Anonymous poster hash: 8ebd4...b32
masekopp Skrevet 19. november 2014 #32 Skrevet 19. november 2014 Å, det skulle jeg ønske at jeg hadde! Men husker du absolutt alt? Navn, steder, farger, mønstre, varehylleplassering? (feks. i butikkene, slik at du får handlet superfort fordi du vet hvor ALT befinner seg? ) Har vel mine begrensninger, men jeg vet hvor alt er i butikken ja. Kan også finne frem til et sted fordi jeg en gang for 5 år siden satt på med noen forbi et skilt f. eks. Kan alle numrene til folk jeg har gått i klasse med, bursdager, bilnumre og sånt noe Men ja, som sagt, det kan jo ikke være at jeg husker alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå