Gå til innhold

Har du et talent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:rolleyes:

Jeg mente selvfølgelig at jeg klarer å huske det ned til veldig små detaljer de neste 4 timene.

Aha :biggrin:

Anonymous poster hash: b6bf0...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotball og matte( tror jeg)

Skrevet

Kunne virkelig ønske at jeg var flink å synge, men det er jeg overhodet ikke.

Har klisterhjerne/sykt god hukommelse og leser ekstremt fort da.

Skrevet

Joda, jeg er en mye brukt musiker og dyktig på mine instrumenter (det var lov å skryte, sant? ;) ), og hadde mer enn gjerne ønsket at Norge var et land man kunne leve godt i som musiker, noe det dessverre langtifra er, med mindre man enten spiller i et velkjent dænsebænd (hvilket definitivt ikke er interessant for meg) eller blir båret fram av media som vinner i Idol, Norske talenter, Stjernekamp osv...

Men har det i grunnen OK nok med en normal jobb og spillejobber ved siden av. Får ihvertfall brukt mitt talent til en viss grad sånn.

Skrevet (endret)

Kunne virkelig ønske at jeg var flink å synge, men det er jeg overhodet ikke.

Har klisterhjerne/sykt god hukommelse og leser ekstremt fort da.

Å, det skulle jeg ønske at jeg hadde! Men husker du absolutt alt? Navn, steder, farger, mønstre, varehylleplassering? (feks. i butikkene, slik at du får handlet superfort fordi du vet hvor ALT befinner seg? :fnise: )

Endret av Katias
Skrevet

Jeg har gripetær, og kan klype folk hardt i leggen (under bordet) dersom jeg er barbeint på sommeren.

Anonymous poster hash: ec4f5...123

• Liker 1
Skrevet

Fotball og sex ;)

:ball::humpe::sengekos:

Spise.

:arwen::spise::popcorn: ... :vekt: Og husk å pusse tenna :tanpuss: , hvis ikke :tannverk:

jeg kan krølle tungen i flere varianter. Dog, tviler på det hjelper på CV´en min.

Anonymous poster hash: f7bd2...94b

:sikle::lol::erter::tunge1::gape:

Du kan jo prøve noen tungetriks på jobbintervju, kanskje sjarmerer du sjefen i senk?

.... bare måtte :-P

PS: synes dere har kule talenter :cool:

Anonymous poster hash: 8ebd4...b32

Skrevet

Å, det skulle jeg ønske at jeg hadde! Men husker du absolutt alt? Navn, steder, farger, mønstre, varehylleplassering? (feks. i butikkene, slik at du får handlet superfort fordi du vet hvor ALT befinner seg? :fnise: )

Har vel mine begrensninger, men jeg vet hvor alt er i butikken ja. Kan også finne frem til et sted fordi jeg en gang for 5 år siden satt på med noen forbi et skilt f. eks. Kan alle numrene til folk jeg har gått i klasse med, bursdager, bilnumre og sånt noe :P

Men ja, som sagt, det kan jo ikke være at jeg husker alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...