AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #1 Skrevet 19. november 2014 Jeg er 20, kjæresten min 24. Jeg VET at han er forelsket i meg, og alt annet klaffer 100%, men han er utrolig lite interessert i sex. Han er "alltid" for sliten eller for trøtt. Han runker sjeldent og har sex med meg enda sjeldnere. Når vi først har sex virker det som om han nyter det, men han kommer aldri. Jeg bekymrer meg mye over dette, for jeg liker ham veldig godt, men vi er jo i begynnelsesfasen hvor man egentlig skal ha lyst på hverandre hele tiden. Hvordan skal det bli om noen år når han har så lite lyst på meg nå? Jeg vil ikke ende opp i et forhold uten sex og lidenskap. Noen som har erfaringer, tips eller tanker om hva som kan være grunnen til at han har så lav sexlyst?Anonymous poster hash: 60e9e...d2a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Han kan ha lavt testosteronnivå. Send ham til legen. Anonymous poster hash: 44fe7...5e1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #3 Skrevet 19. november 2014 Som nevnt over er testosteronnivå en mulig årsak - gitt at han faktisk har et generelt lavt energinivå, og at det ikke bare er noe han sier. At han aldri kommer er ikke normalt. Ereksjonssvikt, at man ikke kan komme osv. er vanlig en gang iblant med visse årsaker - men det er overhodet ikke normen. Noen mennesker er aseksuelle, men dette er ikke vanlig og ikke noe man antar. Hvor lenge har forholdet vart? Hadde dere bra sex i starten? Du må prate med ham om dette. Om det så trengs noen distraksjoner og noen glass vin, so be it. Det finnes mange guider ang. hvordan man får en "lukket" person til å åpne opp. Anonymous poster hash: 3c086...762
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #4 Skrevet 19. november 2014 Som nevnt over er testosteronnivå en mulig årsak - gitt at han faktisk har et generelt lavt energinivå, og at det ikke bare er noe han sier. At han aldri kommer er ikke normalt. Ereksjonssvikt, at man ikke kan komme osv. er vanlig en gang iblant med visse årsaker - men det er overhodet ikke normen.Noen mennesker er aseksuelle, men dette er ikke vanlig og ikke noe man antar. Hvor lenge har forholdet vart? Hadde dere bra sex i starten? Du må prate med ham om dette. Om det så trengs noen distraksjoner og noen glass vin, so be it. Det finnes mange guider ang. hvordan man får en "lukket" person til å åpne opp. Anonymous poster hash: 3c086...762 Noen ganger når vi er sammen får han ereksjon, men vil ikke ha sex. Kan dette være et tegn på aseksualitet? Jeg har spurt, men han sier at han ikke er det. Jeg føler meg så utrolig lite attraktiv når jeg går naken rett forbi ham og han ikke ser på meg engang. Eller enda verre - når jeg legger meg naken oppå ham og han bare vil kose. Det er så sårt. Jeg prøver å tenke at det ikke har noe med meg å gjøre, men det er vanskelig, for menn "skal" jo være kåte. (Vet at det finnes unntak, derfor hermetegn). Vi har vært sammen i fire måneder. Når vi først har sex er den ganske bra, men kortvarig. Og sjeldent! Ingenting har forandret seg, det har vært sånn hele tiden. Takk for svar, forresten. TSAnonymous poster hash: 60e9e...d2a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #5 Skrevet 19. november 2014 Noen ganger når vi er sammen får han ereksjon, men vil ikke ha sex. Kan dette være et tegn på aseksualitet? Jeg har spurt, men han sier at han ikke er det. Jeg føler meg så utrolig lite attraktiv når jeg går naken rett forbi ham og han ikke ser på meg engang. Eller enda verre - når jeg legger meg naken oppå ham og han bare vil kose. Det er så sårt. Jeg prøver å tenke at det ikke har noe med meg å gjøre, men det er vanskelig, for menn "skal" jo være kåte. (Vet at det finnes unntak, derfor hermetegn). Vi har vært sammen i fire måneder. Når vi først har sex er den ganske bra, men kortvarig. Og sjeldent! Ingenting har forandret seg, det har vært sånn hele tiden. Takk for svar, forresten. TSAnonymous poster hash: 60e9e...d2a Vel. Prat med ham. Personlig ville jeg ikke gått inn i et forhold med noen jeg ikke hadde kjempebra sex med i utgangspunktet. Fordi det er essensielt, men også fordi det er et uttrykk for vår generelle kjemi. Anonymous poster hash: 3c086...762 2
Gjest Dude91 Skrevet 19. november 2014 #6 Skrevet 19. november 2014 Noen ganger når vi er sammen får han ereksjon, men vil ikke ha sex. Kan dette være et tegn på aseksualitet? Jeg har spurt, men han sier at han ikke er det. Jeg føler meg så utrolig lite attraktiv når jeg går naken rett forbi ham og han ikke ser på meg engang. Eller enda verre - når jeg legger meg naken oppå ham og han bare vil kose. Det er så sårt. Jeg prøver å tenke at det ikke har noe med meg å gjøre, men det er vanskelig, for menn "skal" jo være kåte. (Vet at det finnes unntak, derfor hermetegn). Vi har vært sammen i fire måneder. Når vi først har sex er den ganske bra, men kortvarig. Og sjeldent! Ingenting har forandret seg, det har vært sånn hele tiden. Takk for svar, forresten. TSAnonymous poster hash: 60e9e...d2a Ikke tenk at det er deg. Det er heller ikke alltid vi menn er kåte, og noen ganger hjelper det heller ikke med nakenhet, uansett hvor pen hun måtte være. Du sier at han ikke kommer ved sex. Det kan være pga. mye runking, men i dette tilfellet er det jo ikke det, gitt at det du sier stemmer (han runker ikke). Det kan være prestasjonsangst eller at han rett og slett ikke klarer å nyte sexen deres pga. noe han er usikker på.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #7 Skrevet 19. november 2014 Vel. Prat med ham. Personlig ville jeg ikke gått inn i et forhold med noen jeg ikke hadde kjempebra sex med i utgangspunktet. Fordi det er essensielt, men også fordi det er et uttrykk for vår generelle kjemi. Anonymous poster hash: 3c086...762 Jeg har prøvd, men uten å få noe bedre svar enn at han er sliten og trøtt for tiden. Jeg ville heller ikke gjort det hvis han ikke hadde vært så perfekt ellers. Synd at jeg rotet meg inn i dette. Blir vel nødt til å gjøre det slutt hvis ikke ting forbedrer seg fort, for jeg selv er veldig seksuell av meg. Kjærlighetssorg neste. TSAnonymous poster hash: 60e9e...d2a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #8 Skrevet 19. november 2014 Jeg har prøvd, men uten å få noe bedre svar enn at han er sliten og trøtt for tiden. Jeg ville heller ikke gjort det hvis han ikke hadde vært så perfekt ellers. Synd at jeg rotet meg inn i dette. Blir vel nødt til å gjøre det slutt hvis ikke ting forbedrer seg fort, for jeg selv er veldig seksuell av meg. Kjærlighetssorg neste. TSAnonymous poster hash: 60e9e...d2a Du er 20. Forholdet du er i nå ville antakeligvis ikke blitt med din fremtidige ektemann, selv om han var seksuell av seg. Du er ikke ferdig utviklet, og det er heller ikke han om du dater menn i begynnelsen av tyveårene. Brudd er endel av livet, i hvert fall starten av livet. Anonymous poster hash: 3c086...762 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #9 Skrevet 19. november 2014 Ikke tenk at det er deg. Det er heller ikke alltid vi menn er kåte, og noen ganger hjelper det heller ikke med nakenhet, uansett hvor pen hun måtte være. Du sier at han ikke kommer ved sex. Det kan være pga. mye runking, men i dette tilfellet er det jo ikke det, gitt at det du sier stemmer (han runker ikke). Det kan være prestasjonsangst eller at han rett og slett ikke klarer å nyte sexen deres pga. noe han er usikker på. Takk for svar. Han runker, men det er sjeldent. Kanskje du har rett i at han sliter med prestasjonsangst eller er usikker på noe. Får ta meg en alvorsprat med ham neste gang vi møtes, for jeg kan ikke være i et forhold som dette. Det hadde vært noe annet om vi hadde vært sammen lenge og han bare hadde en dårlig periode, men jeg frykter at lite sex skal bli til null sex. TSAnonymous poster hash: 60e9e...d2a 1
Gjest lnx Skrevet 19. november 2014 #10 Skrevet 19. november 2014 (endret) Få ham på et ordentlig styrkeprogram med kun baseøvelser! Dette gjør at kroppen produserer mer testosteron, i tillegg til at han får energioverskudd som følge av treningen. Merker selv at sexlysten min har økt i det siste etter at jeg begynte å trene med tunge vekter. Endret 19. november 2014 av lnx
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå