AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg er på en beinhard sparelinje, men kjæresten min har lyst å reise på tur. Har funnet noen billige turer til praha, fly og hotell til under 3000 per pers. Hvor mye bør man beregne i lommepenger, fredag ettermiddag og en hel lørdag og søndag? Det blir ingen shopping på meg, men litt sightseeing og god mat og vin må jo til når vi først er på tur. Anonymous poster hash: 866b6...db4
Aviale Skrevet 19. november 2014 #2 Skrevet 19. november 2014 Litt vanskelig å si såklart, for det spørs jo hvilke steder dere spiser og ikke minst hva dere spiser. Det er generelt billig der da, jeg var der i mars. Tror vi betalte ca 150 for hovedrett med drikke på flere restauranter, men var også på en restaurant der jeg betalte 250 for det samme (men det var en svær biff). Ville regnet 200 kr pr middag for å være på den sikre siden, og 100 for lunsj 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #3 Skrevet 12. desember 2014 Hvis dere skal spare og samtidig ha en ekte Praha-opplevelse, bør dere satse på øl og ikke vin. Det er enorm forskjell på prisene. Om dere drar litt utenfor turistløypa kan dere få en hel masse mat og drikke for en billig penge. Anonymous poster hash: 3d96b...692
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå