Gå til innhold

Barn som skal/må være perfekte

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som ser/har sett på little miss konkurranser? Jeg så det en gang, eller rettere sagt søstera mi så det en gang. Jeg ble så kvalm at jeg gikk i et annet rom. Klarte det ikke. Ble både kvalm og forbanna. På de drittsekkene av noen mødre! Mødre som skal ha døtrene sine som pyntedukker, perfekte og jålete. Jeg vil spy på sånne mødre. Den episoden jeg så var det ei lita jente som ble presset av mora si. Måtte gjøre alt for å vinne og være den vakreste ungen. Jenta gråt og var lei. Hun ville bare leke og være som andre barn. Det er faen meg barnemishandling! Barn skal være barn! De skal leke, skitne seg til, og leve livet. Ikke være noen jævla pyntedukker.

Skal vedde på det finnes mange sånne mødre i Norge også! Hvorfor får sånne barn? Hvorfor kan ikke barnevernet ta barna fra mødrene og la de få bo hos noen som virkelig er snille med dem og lar de være barn.

Synes også det er kvalmt med barn som går i høye hæler. De er barn for faen. Ikke voksne kvinnfolk eller sexsymbol!! Hva feiler det folk?

Synes ikke dere det er kvalmt?

Endret av Hummels
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er kvalmt.

Skrevet

Jo, det er kvalmt! Ekstremt kvalm, og, for å være ærlig, helt motbydelig. Det er et eller annet grunnleggende feil når man kliner inn ungen med selvbruning, sminker henne som en barbiedukke, kler henne opp som et sexsymbol og får henne til å te seg som en voksen diva, utelukkende med tanke på få tilfredsstilt mors sin perverse lyst til å ha en levende dukke.

Jeg lurer på hva slags selvbilde disse jentene ender opp med etter hvert, jeg. Det kan neppe bli spesielt bra... :tristbla:

• Liker 4
Skrevet

Jeg også syns det der er utrolig kvalmt. Jeg skjønner ikke mødre som får seg til å gjøre sånn i det hele tatt.

Jeg så såvidt på et av disse programmene for noen uker siden. Da var det en mormor som gjorde dette med barnebarnet sitt. Moren sa til de som lager programmet at hun hadde vært med da hun var liten, men hatet det som pesten og var glad da hun endelig kunne slutte med det. Og da skjønner jeg i hvert fall ikke hvordan hun kan la datteren sin gå gjennom det samme som henne med mormoren sin. Når hun selv har vært der... *rister på hodet*

Anonymous poster hash: b595f...59f
Skrevet

Det er bare helt forferdelig.

Skrevet

De fleste synes det er kvalm. Likt mye annet. Det er ikke noen nyhet.

Anonymous poster hash: d9d1f...e37
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hvor fedrene til de barna er, og hvordan de kan godta at mora holder på sånn med døtrene! Hvorfor er det ingen som klarer å stoppe det :(

Endret av Hummels
Skrevet

Lurer på hva de tenker på se som arrangerer disse "misse" konkurransene.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva de tenker på se som arrangerer disse "misse" konkurransene.

De tenker vel bare på penger og bryr seg ikke om at de ødelegger barn.

Skrevet

Det morsomste er jo at 90% av de mødrene som melder ungen sin på dette, er tykke og ustelte. Føler de bare prøver å leve gjennom ungene sine.

Anonymous poster hash: 4a15f...bff
  • Liker 5
Skrevet

Kvalmt å se på. Herregud det er unger og egebl individer! De skal ikke formes, noe ja, men de skal oppleve verden.

Anonymous poster hash: d8429...390

Skrevet

Er det noen som ser/har sett på little miss konkurranser? Jeg så det en gang, eller rettere sagt søstera mi så det en gang. Jeg ble så kvalm at jeg gikk i et annet rom. Klarte det ikke. Ble både kvalm og forbanna. På de drittsekkene av noen mødre! Mødre som skal ha døtrene sine som pyntedukker, perfekte og jålete. Jeg vil spy på sånne mødre. Den episoden jeg så var det ei lita jente som ble presset av mora si. Måtte gjøre alt for å vinne og være den vakreste ungen. Jenta gråt og var lei. Hun ville bare leke og være som andre barn. Det er faen meg barnemishandling! Barn skal være barn! De skal leke, skitne seg til, og leve livet. Ikke være noen jævla pyntedukker.

Skal vedde på det finnes mange sånne mødre i Norge også! Hvorfor får sånne barn? Hvorfor kan ikke barnevernet ta barna fra mødrene og la de få bo hos noen som virkelig er snille med dem og lar de være barn.

Synes også det er kvalmt med barn som går i høye hæler. De er barn for faen. Ikke voksne kvinnfolk eller sexsymbol!! Hva feiler det folk?

Synes ikke dere det er kvalmt?

Vel, det er ikke verre enn fedrene som skal presse livredde sønner opp i skihoppbakken.

• Liker 2
Skrevet

Vel, det er ikke verre enn fedrene som skal presse livredde sønner opp i skihoppbakken.

Det er sant. Barn skal IKKE presses til noe pga foreldrene.

• Liker 2
Skrevet

Det morsomste er jo at 90% av de mødrene som melder ungen sin på dette, er tykke og ustelte. Føler de bare prøver å leve gjennom ungene sine.

Anonymous poster hash: 4a15f...bff

Ja sant xD

Skrevet

jeg syntes først og fremst du virker veldig umoden i måten du utrykker deg på TS. Virkelig "kvalm?" "drittsekk av noen mødre?" "jeg vil spy av sånne mødre?" "barnemisshandling?" and the list goes on...

Ja jeg er enig at skjønnhetskonkurranser for små barn er en uting, men det var voldsomt til sterke ord da TS?!

Anonymous poster hash: f1676...ab1
  • Liker 3
Skrevet (endret)

jeg syntes først og fremst du virker veldig umoden i måten du utrykker deg på TS. Virkelig "kvalm?" "drittsekk av noen mødre?" "jeg vil spy av sånne mødre?" "barnemisshandling?" and the list goes on...

Ja jeg er enig at skjønnhetskonkurranser for små barn er en uting, men det var voldsomt til sterke ord da TS?!

Anonymous poster hash: f1676...ab1

Jeg skriver bare akkurat det jeg mener. Skriver ikke pene ord om drittsekker ;) Det ER kvalmt, de ER noen drittsekker av noen mødre, jeg vil ikke spy av sånne mødre, jeg vil spy PÅ sånne mødre, og jo det er barnemisshandling. Mødrene gjør det for sin egen del. I stedet for å ordne seg selv så gjør de døtrene sine til dukker. De får kjøpe seg dukker å leke med i stedet for levende barn!

Endret av Hummels
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel nettopp derfor det får seertall, fordi det er kvalmt.

Litt som... visse andre programmer som er kvalme og får seertall. ;)

Men for å være ærlig, da jeg var et lite kryp sto tven ofte på, og en gang kom det et sånt misseprogram for små jenter. Jeg syntes det var kjempeartig. "wooow kjoler, de ser ut som feer!!! Se! Whheeee. Nei, ikke slå av mamma, buhuuuu!"

Anonymous poster hash: ef10d...e64
Gjest Papirfly
Skrevet

Vi ønsker barn som både er som oss, og som klarer alt det vi ikke klarte. Da må man ofre noe på veien. Som f.eks empati.

Når jeg får barn, så skal jeg presse dem til å bruke masse tid på idretter som kan generere penger, som golf og tennis.

Skrevet (endret)

Vi ønsker barn som både er som oss, og som klarer alt det vi ikke klarte. Da må man ofre noe på veien. Som f.eks empati.

Når jeg får barn, så skal jeg presse dem til å bruke masse tid på idretter som kan generere penger, som golf og tennis.

Vi skal IKKE tvinge barna til å klare det vi ikke klarte, eller leve foreldrenes drøm! Barn skal gjøre det de selv vil. Dessuten, idretter er bare sunt for barn. Skjønnhets konkurranser er ikke sunt for verken barn eller voksne. Det bare ødelegger. Folk går amok og blir psykisk syke pga sånt. Å tvinge barn til sånt er bare jævlig ondskapsfullt og mishandling.

Endret av Hummels
Skrevet

Vi bor i usa, og her vi bor er dette helt normalt. Min datter på 5 år har allerde deltatt i mange skjønnhetskonkurranser. Jenta mi elsker å gå til frisøren, ta anskiktsmaske, ta på selvbruning, og pynte seg. Du kan ikke fortelle meg at jeg mishandler henne. Hun spørr meg stadig når neste konkurranse er og øver og trener selv for å bli flinkere. Jeg presser henne ikke. Ja, mange av mødrene er ekstreme, det har jeg selv opplevd. Men å kalle det misshandling, bare fordi ungen pynter seg litt, er å overdrive. Jeg elsker barnet mitt og vil henne bare det beste.

Anonymous poster hash: a9d47...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...