AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 For ca en måned siden ble jeg forkjølet (rennende/tett nese, men ikke vondt i halsen) Fikk også urinveisinfeksjon på den tiden. (Men er veldig vant med å få det, pleier bare å vare en dag eller to så er det borte) Men ingen av disse tingene er helt i orden enda. Jeg har litt sviende urin, men ikke ekstremt, og litt tett nese om morgenen. Fikk litt vondt i korsryggen i går, kjennes ut som gangesperr. I dag hadde jeg også den gangesperr følelsen i både rygg og mage, men jeg har ikke trent fordi jeg ikke har vært i form. Så på formiddagen i dag fikk jeg akutt vondt i hodet, begynte å fryse og er varm og slapp. Fryser fortsatt og har ekstremt vondt i hodet, selv om jeg har tatt paracet. Leste litt rundt på nettet, og så jeg hadde flere av symptomene på nyrebekkenbetennelse. Men det står bare "vondt i korsryggen". Vil den "vondt" si gangesperrfølelse, litt sviende på en måte? Eller har jeg bare fått influensa tror dere? Bør jeg ringe lekevakta i kveld? Eller ta en telefon til fastlegen i morgen tidlig? Noen som har hatt dette og kjenner seg igjen? Anonymous poster hash: fa022...86d
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Drikk mye og gjerne surt (dvs juice) og ring fastlegen din for hastetime i morgen. Anonymous poster hash: 871e0...702
annev Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Jeg hadde dratt på legevakten, jeg hadde symptomer på urinveisinfeksjon dom jeg overså, trodde det skulle bli bedre.men fikk den værste urinveisinfeksjon jeg noen gang har hatt, tisset så og si reint blod, og hadde enorme smerter..legen sa jeg skulle ha kommet før, da hadde jeg spart meg for mye! Kom deg på legevakten å lever inn enurinprøve..;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå