AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #1 Skrevet 18. november 2014 Jeg har en flink fastlege. Med årene har han blitt flinkere; mer åpen, forståelsesfull og empatisk. Det er flott! Dessverre blir han snart pensjonist... Men da jeg måtte ha legetime hos en turnuskandidat fordi det hastet med legetime og legen ikke hadde noe ledig, priset jeg meg virkelig lykkelig for at jeg har en flink fastlege! "Vikaren" var så arrogang, lite empatisk og forståelsesfull og merkelig at tankene mine gikk til de som har en slik fastlege til vanlig... Det er så viktig med GODE leger! Flere som er fornøyde med legen sin? Anonymous poster hash: 8f9cb...8c9
Silfen Skrevet 18. november 2014 #2 Skrevet 18. november 2014 Ja, jeg har en fin en nå og den forrige var bra. HAdde ikke byttet hadde det ikke vært for at jeg flyttet. Brukte over et halvt år på å finne fastlege og er glad jeg ventet og ikke bare tok første og beste.
nattsvermer Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Ja! Hun er sympatisk og forståelsesfull og kan mye. Vurderer å flytte til en annen by, og det er nesten så jeg ikke vil flytte pga henne.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 Ja! Hun er sympatisk og forståelsesfull og kan mye. Vurderer å flytte til en annen by, og det er nesten så jeg ikke vil flytte pga henne. En jeg kjenner har tannlege i en annen by fordi han er så fornøyd med ham. Drar dit bare 1 gang i året, og vil ikke bytte Anonymous poster hash: 8f9cb...8c9
Gjest RompeRusk Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Jeg er sååå utrolig fornøyd med legen min!! Dessverre begynner han å komme opp i årene, så er nok ikke lange stunden til han pensjonerer seg
Elanore Skrevet 18. november 2014 #6 Skrevet 18. november 2014 Jeg var i din situasjon for ikke altfor lenge siden... Heldigvis sørget de for å skaffe en som var minst like sympatisk som han forrige, og jeg ble utrolig lettet. Vet hvor ille det kan være når du møter noen som er iskald og usympatisk idet du går til legen.
Gjest Skrevet 18. november 2014 #7 Skrevet 18. november 2014 Jeg har bare hatt en konsultasjon med min nye fastlege. Jeg søkte han opp på nettet før jeg valgte ham. Han tok seg god tid og hørte på hva jeg sa. Undersøkte grunndig før han gjorde medisinendringer o.l. Han kan mye om psykiatri og psykofarmaca (gift med psykolog) noe som er viktig i mitt sykdomsbilde.
Poppie Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 Kjempefornøyd med min! Litt klein, men derfor også ydmyk. Tar seg god tid, og spør alltid om det er noe annet jeg vil snakke om.
frøkenfranzen Skrevet 18. november 2014 #9 Skrevet 18. november 2014 Jeg er veldig fornøyd med min! Han er hyggelig, forståelsesfull og sympatisk, og tar seg god tid og forstår hva jeg mener. Kunne ikke tenkt meg en annen fastlege.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #10 Skrevet 18. november 2014 Min ble nylig pensjonist. Byttet, men var ikke fornøy. Byttet til min venninne sin fastlege - aldri opplevd mer grundig og hyggelig imøtekommende lege. Anonymous poster hash: 2478b...307
Gjest Christina146 Skrevet 18. november 2014 #11 Skrevet 18. november 2014 Synes min er veldig flink. blir alltid like sjokkert når han finner diagnosen min på noen minutter, og hvor erfaren han er. Føler meg godt ivaretatt og tatt på alvor!
Rachelzane Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 Jeg har en flink fastlege. Med årene har han blitt flinkere; mer åpen, forståelsesfull og empatisk. Det er flott! Dessverre blir han snart pensjonist... Men da jeg måtte ha legetime hos en turnuskandidat fordi det hastet med legetime og legen ikke hadde noe ledig, priset jeg meg virkelig lykkelig for at jeg har en flink fastlege! "Vikaren" var så arrogang, lite empatisk og forståelsesfull og merkelig at tankene mine gikk til de som har en slik fastlege til vanlig... Det er så viktig med GODE leger! Flere som er fornøyde med legen sin?Anonymous poster hash: 8f9cb...8c9 slik har jeg også opplevd med ALLE nye turnusleger. heldigvis har jeg en bra lege som ofte har tid til meg, min gamle lege var veldig flink i jobben sin ,men var evig lang venteliste og damene i skranken var fæle!
Aryamili Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Fastlegen min gir meg alltid følelsen av at hun bryr seg om meg, og jeg føler aldri at problemene mine er for små eller blir bagatelliserte. Hun er veldig dyktig i tillegg, og finner som oftest ut av hva som feiler meg. Gruer meg til å flytte!
Arianna Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Jeg har hatt skikkelig uflaks med fastleger. Hadde en som mente at absolutt alt kunne bli løst med å "gå en tur". Ganske irriterende å nesten trampe ned legekontoret på grunn av sterke leddsmerter, og få beskjed om å gå en tur. Særlig når det viste seg å være en ganske alvorlig leddsykdom. Når jeg flyttet fikk jeg en fastlege som virkelig var på bærtur. Jeg fikk urinveisinfeksjon i slutten av graviditeten, men hun nektet å gi meg antibiotika. Hun mente det var bedre å gå med urinveisinfeksjon (som i flere tilfeller faktisk kan sette i gang fødselen, og da ville det blitt ganske tidlig fødsel).. Har heldigvis fått verdens flinkeste fastlege nå! Hun eeeeer så flott!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå