Gå til innhold

Sædspruten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Damer; liker du å smake på sæden etter at han har spruta deg på puppene el ansiktet?

Slikker du i deg sædrestene som renner ned skaftet under en blowjob?

Jeg syns det er så opphissende å se på dama når hun smaker litt på sæden og smører litt utover puppene .

Veldig sexy og rampete . Bare jeg tenker på det så blir jeg kjempe opphisset.

Hvordan gjør du det?

Anonymous poster hash: 62bdc...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt å få sæden i ansiktet eller på brystet. Blir tent av å se han sprute. Slikker det gjerne i meg. Hender også om morgenen før vi går på jobb at jeg suger han kjapt, og da pleier han å komme i munnen min. Jeg svelger alt sammen.

Skrevet

Damer; liker du å smake på sæden etter at han har spruta deg på puppene el ansiktet?
Ja

Ja. Det er noe av det som tenner meg aller mest når jeg gir en blowjob.

Hvordan gjør du det?
Hvordan jeg gjør hva. Hvordan jeg slikker det i meg eller hvordan jeg "utfører" en blowjob?
Det kommer helt an på hva han liker. Myke, ømme sug. Harde sug med litt småbiting, ekstra "leking" med strengen. Massere ballene samtidig som jeg suger. Som sagt, det kommer an på hvordan han liker det. For min egen del spiller ikke selve "utføringen" noe, så lenge jeg får lov til å suge, og svelge :)

Skrevet

Jeg liker godt å få sæden i ansiktet eller på brystet. Blir tent av å se han sprute. Slikker det gjerne i meg. Hender også om morgenen før vi går på jobb at jeg suger han kjapt, og da pleier han å komme i munnen min. Jeg svelger alt sammen.

Morgenfrokost!?

Skrevet (endret)

Ja

Ja. Det er noe av det som tenner meg aller mest når jeg gir en blowjob.

Hvordan gjør du det?

Hvordan jeg gjør hva. Hvordan jeg slikker det i meg eller hvordan jeg "utfører" en blowjob?

Det kommer helt an på hva han liker. Myke, ømme sug. Harde sug med litt småbiting, ekstra "leking" med strengen. Massere ballene samtidig som jeg suger. Som sagt, det kommer an på hvordan han liker det. For min egen del spiller ikke selve "utføringen" noe, så lenge jeg får lov til å suge, og svelge :)

Er det vanlig å ha to så diametralt ulike tilnærminger til dette? Enten er det en drøm eller så er det et mareritt?

Morgenfrokost!?

Kveldsfrokost!

Sitert slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Skrevet

Kveldsfrokost!

Jaja, smør på flesk!

Skrevet

Er det vanlig å ha to så diametralt ulike tilnærminger til dette? Enten er det en drøm eller så er det et mareritt?

Kveldsfrokost!

Jeg er mer midt på treet, jeg drikker ikke sæd som om det skulle vært milkshake, men syns ikke det er helt jævlig heller. Det er helt ok.

• Liker 1
Skrevet

Er ikke såå glad i sæd at jeg slikker i meg restene nei... Han kan godt komme i munnen min så lenge han kommer så langt inne at jeg ikke smaker noe særlig. Har ikke fått noen klager fordet om :)

Skrevet

Tydeligvis. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker det :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Tydeligvis. Jeg kan jo ikke noe for at jeg liker det :vetikke:

Er jo bare sexy når dere liker det, da. :nigo:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har alltid slikket opp sæden. Noe mer opphissende enn sæd skal man lete lenge etter :)

Han pleier slikke i seg sine egne safter når han har fylt meg opp der nede også. Mmm . love it ;)

Skrevet

Har alltid slikket opp sæden. Noe mer opphissende enn sæd skal man lete lenge etter :)

Han pleier slikke i seg sine egne safter når han har fylt meg opp der nede også. Mmm . love it ;)

Han er som sagt veldig, veldig heldig. :danse:

Det siste der, er ikke det i det minste litt bi?

Skrevet

Jeg elsker det ikke, men gjør det alltid fordi jeg vet at alle menn liker det. Hater det heller ikke. Er en helt kurant aktivitet.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Han er som sagt veldig, veldig heldig. :danse:

Det siste der, er ikke det i det minste litt bi?

Takk :blomst: Nei, overhodet ikke bi. Hvilken gutt er det som ikke har smakt litt på seg selv? Har hatt en eks før også som likte det veldig godt. Jeg pleier å spare litt i munnen min også for å gi han :) Jeg liker jo selv å smake på meg og mine safter, men er ikke lesbisk :)

Gjest Andrea93
Skrevet

Tenner veldig på selve spruten, så leker alltid med det i etterkant. Jo mer jo bedre :D Får jeg det i ansiktet slikker jeg det i meg fra fingrene. Smaker ofte litt når han har kommet inni meg også :-) Og ja, gjør selvsagt skaftet rent etter meg etter en blowjob.

Skrevet

Takk :blomst: Nei, overhodet ikke bi. Hvilken gutt er det som ikke har smakt litt på seg selv? Har hatt en eks før også som likte det veldig godt. Jeg pleier å spare litt i munnen min også for å gi han :) Jeg liker jo selv å smake på meg og mine safter, men er ikke lesbisk :)

Høres ut som om dere har et bra sexliv ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Høres ut som om dere har et bra sexliv ;)

Ja, vi har det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...