Gå til innhold

Til dere andre foreldre med barnehagebarn.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Står opp kl 06 og drar rett på jobb, pappaen står opp med barna 1-1,5 t senere og leverer i bhg. På jobb er det full fres, da har jeg hverken tid eller anledning til mat og jeg er sjelden sulten før lunsj kl 11.

Anonymous poster hash: 3a348...36b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp mellom 05:45 og 06:00. Ute av døra SENEST 07:00. Da er frøkna levert i bhg 07:30 og spiser der. (2 mil til bhg). Kanskje rekker jeg å spise et knekkebrød før jeg starter på jobb 08.05, men som regel ikke. Da blir frokost spist i lunsjen 10:45. Er ikke sulten og spiser sjelden opp de to skivene jeg har med.

Prioriterer rolig levering uten stress fremfor at jeg får spise frokost.

Skrevet

Frokost hos meg spises aldri før tidligst 1,5 timer etter jeg våkner. Jeg står opp 06.45 og er ute av døren ca en halvtime senere, mannen leverer i barnehagen.

Anonymous poster hash: 621f3...e1e

Skrevet

Når jeg er alene med ungene står jeg opp rundt 5:30. Er jeg heldig, må jeg vekke dem (sjelden), da vekker jeg den ene 6:15 og den andre 6:30. Vi må ut av huset senest 6:45 dersom jeg skal rekke jobb. Ungene spiser alltid i barnehagen, jeg spiser ikke før rundt...8-9. Om jeg har det travelt spiser jeg ikke før lunsj klokken 11. :sjenert:

Når mannen er hjemme kan jeg sove helt til 6:30 om ikke ungene våkner før dette. Spiser ikke frokost før 8-9 da heller.

Skrevet

Står opp 6:15 og dusjer og kler meg. Mannen vekker ungene i mens. Ungene kler seg selv, men vi må alltid mase/hjelpe til. Vi spiser frokost sammen ca kl 07:00. Vi drar omtrent samtidig ca 7:45, den ene drar rett på jobb mens den andre leverer i bhg/skole før jobb, det bytter vi på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...