Gå til innhold

Hvem er KG-kjendisene?


WubWub

Anbefalte innlegg

Svarer folk seriøst på hvem som er KG-KJENDISER? Altså.. :fnise:

Anonymous poster hash: b29ae...02f

Yes, det var det som var spørsmålet :) Jeg tolket det som hvem som man kjente igjen fra flere tråder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner jo igjen flest fra de stedene jeg har lest mest. Men hvem jeg legger merke til og hvem andre legger merke til trenger jo ikke å samsvare. Aner ikke hvem som er KGs største kjediser. Blandt annet er jeg aldri å leser på over halvparten av forumet så der kan det jo være mange "kjediser" uten at jeg vet om deres eksistens engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jo igjen flest fra de stedene jeg har lest mest. Men hvem jeg legger merke til og hvem andre legger merke til trenger jo ikke å samsvare. Aner ikke hvem som er KGs største kjediser. Blandt annet er jeg aldri å leser på over halvparten av forumet så der kan det jo være mange "kjediser" uten at jeg vet om deres eksistens engang.

Hvem legger du merke til og hvor på forumet leser du da? :laugh:

Anonymous poster hash: e6533...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jo igjen flest fra de stedene jeg har lest mest. Men hvem jeg legger merke til og hvem andre legger merke til trenger jo ikke å samsvare. Aner ikke hvem som er KGs største kjediser. Blandt annet er jeg aldri å leser på over halvparten av forumet så der kan det jo være mange "kjediser" uten at jeg vet om deres eksistens engang.

Sant det her.

Ser navnene som blir ramset opp her er brukere som stort sett henger på "Sosial prat og ordleker", mens "kjente" faste brukere fra de store sub foraene som samliv og relasjoner, barn og familie , hus hage , kosthold og trening ikke blir nevnt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det her.

Ser navnene som blir ramset opp her er brukere som stort sett henger på "Sosial prat og ordleker", mens "kjente" faste brukere fra de store sub foraene som samliv og relasjoner, barn og familie , hus hage , kosthold og trening ikke blir nevnt

Jeg ramset opp ti brukere og det er bare en av de som henger litt på Sosial prat og ordleker :klo:

Anonymous poster hash: e6533...4e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som topper lista mi er Gjest. Hun blir lagt merke til stort sett overalt på kvinneguiden, på godt og vondt. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du? :fnise:

"kremen" er jo ikke det samme som å overeksponere seg da :P Men spørs hva man mener med "kg-kjendis" om det er de som er godt likt eller de som er overalt?

Jeg er det. Alltid noen som skal TA meg!! :O

enda godt, det :fnise:

Ikke jeg. De fleste vet ikke at jeg eksisterer, engang. :fnise:

Kjenner godt igjen bildet og navnet ditt, og er ikke såå mange jeg husker.

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en sånn "gjeng" eller hva jeg skal kalle det som virker som de kjenner hverandre jeg..

HarryDotter, heartbeat, nosoul, brutal mann, uredd. Ser for meg at de drar på ferie sammen eller noe :P

også virker det som om Hummels har nesten alle damene etter seg hehe.

Slifen, mann42, gjest, tøytigeren er noen jeg forbinder med kg.

også wubwu er jo overalt men litt mer som en paradise hotel deltager

men kremen av kg aner jeg ikke hvem er eller om noen egentlig er :P

joo, det er noen som er kjempesøte brukere som bidrar til å veie litt riktig vei på kg: summerjudit (?) og rainstorm og er det en som heter sukkerpai tror jeg. hvis det ikke var cutie pai.



Anonymous poster hash: 8546f...b53
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt igjen bildet og navnet ditt, og er ikke såå mange jeg husker.

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Så hyggelig. =) Men tror ikke det er så mange med deg. Og det er helt greit, slipper mye trøbbel på den måten. =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Så hyggelig. =) Men tror ikke det er så mange med deg. Og det er helt greit, slipper mye trøbbel på den måten. =P

Joda, jeg vet hvertfall hvem du er :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er en sånn "gjeng" eller hva jeg skal kalle det som virker som de kjenner hverandre jeg..

HarryDotter, heartbeat, nosoul, brutal mann, uredd. Ser for meg at de drar på ferie sammen eller noe :P

Anonymous poster hash: 8546f...b53

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

også virker det som om Hummels har nesten alle damene etter seg hehe.

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Ja skjønner ikke hva de har i mot meg! Sikkert for jeg er så tiltrekkende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skjønner ikke hva de har i mot meg! Sikkert for jeg er så tiltrekkende ;)

ops, jeg mente at de var etter deg som at de flørter med deg da :D Veldig få som misliker deg (etter hva jeg har sett) men iblant får du høre noen alvorsord så klart :)

Anonymous poster hash: 8546f...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ops, jeg mente at de var etter deg som at de flørter med deg da :D Veldig få som misliker deg (etter hva jeg har sett) men iblant får du høre noen alvorsord så klart :)

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Tror faktisk det er veldig mange som misliker ham, etter det jeg har sett...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ops, jeg mente at de var etter deg som at de flørter med deg da :D Veldig få som misliker deg (etter hva jeg har sett) men iblant får du høre noen alvorsord så klart :)

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Hehe. Du holder deg mest på Sosial prat og ordlek delen av forumet antar jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

ops, jeg mente at de var etter deg som at de flørter med deg da :D Veldig få som misliker deg (etter hva jeg har sett) men iblant får du høre noen alvorsord så klart :)

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Åja jeg trodde det var mange som ikke likte meg. Ja jeg trenger nok noen alvorsord av og til ;)

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tror Lillepus er en av de mest kjente. Det er vel fordi hun skriver ærlige og gode innlegg og blir derfor likt av de fleste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du holder deg mest på Sosial prat og ordlek delen av forumet antar jeg? :)

mest barn og familie / samliv og relasjoner og så kommer singelforumet og seksualforumet men innimellom svarer jeg litt på ordleker og sånt. Ikke så mye da føler alle her "kjenner hverandre" :P

Anonymous poster hash: 8546f...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...