Gå til innhold

vi med små pupper.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg synes jeg har små pupper. Jeg sliter litt med tanken på at kjæresten min ikke liker dem (noe han sier at han gjør, han har aldri sagt noe om str, og at han elsker dem som de er)

Jeg har ikke ordentlig kløft uten å bruke en skikkelig push-up BH. Jeg kunne bare ønske jeg var fornøyd med dem, og bare elske dem som de er. Men savner virkelig fine runne pupper, der jeg får litt kløft. (Jeg ønsker ikke for store pupper, men bare litt ekstra, ikke mye)

Er du fornøyd med puppene dine?

Anonymous poster hash: 140dd...cf0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små pupper er sinnsykt attraktivt :)

Anonymous poster hash: 38b26...b80
  • Liker 1
Skrevet

Kjæresten din liker deg allerede, inklusive puppene dine! :)

• Liker 2
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Jeg har noe helvete til pupper (haha), og jeg har lært meg å like de som de er. Det var mange, mange år hvor jeg misunte de med mindre pupper, fordi det med store pupper er for øvrig et lite problem ift klær, folk som stirrer, menn som ser på de som om de er to sexleketøy. Ikke gøy.

Vær glad for din kropp, uansett om du har små pupper eller ikke! Se det positive i det! :-) klær er liksom ikke et problem da, og mye ser bedre ut på de som har mindre pupper enn de med stooore pupper. Vanskelig for meg å finne noe som passer over brystet, og det er litt kjipt.

Skrevet

Små pupper er sinnsykt attraktivt :)

Anonymous poster hash: 38b26...b80

Er du mann eller kvinne? Hvorfor synes du små pupper er sinnssykt attraktivt? :)

Skrevet

Jeg har noe helvete til pupper (haha), og jeg har lært meg å like de som de er. Det var mange, mange år hvor jeg misunte de med mindre pupper, fordi det med store pupper er for øvrig et lite problem ift klær, folk som stirrer, menn som ser på de som om de er to sexleketøy. Ikke gøy.

Vær glad for din kropp, uansett om du har små pupper eller ikke! Se det positive i det! :-) klær er liksom ikke et problem da, og mye ser bedre ut på de som har mindre pupper enn de med stooore pupper. Vanskelig for meg å finne noe som passer over brystet, og det er litt kjipt.

Det er noe med det! Selvbildet er utrolig vanskelig når man blir litt usikker. Jeg prøver hver dag og se meg i speilet å like dem. (silikon er ikke ett valg uansett) Men tusen takk for positiv tilbakemelding uansett!

Skrevet

Jeg er kvinne med små pupper, men jeg synes det er sykt sjarmerende! Jeg har fått høre at så lenge brystene har fin form, så har ikke størrelsen så mye og si. Det er selvfølgelig individuelt hva folk synes er pent.

Men TS, du ville ha kløft. Funker push up? Jeg synes balconette BH-er gir så fin push up selv om det nødvendigvis ikke gir kløft, men det er vel en smaksak og kommer an på hva du skal ha på deg, tenker jeg. Jeg ser noen butikker selger BH-er med bombshell, også. Det skal sies at de har trippel push up-effekt! Jeg har ikke prøvd det, da det høres litt ekstremt ut for min del.

Ellers har noen butikker sånne silikoninnlegg du kan legge i BH-en. Det gir nok litt kløft!

Anonymous poster hash: 8ebc7...d2e
Skrevet

Jeg er kvinne med små pupper, men jeg synes det er sykt sjarmerende! Jeg har fått høre at så lenge brystene har fin form, så har ikke størrelsen så mye og si. Det er selvfølgelig individuelt hva folk synes er pent.

Men TS, du ville ha kløft. Funker push up? Jeg synes balconette BH-er gir så fin push up selv om det nødvendigvis ikke gir kløft, men det er vel en smaksak og kommer an på hva du skal ha på deg, tenker jeg. Jeg ser noen butikker selger BH-er med bombshell, også. Det skal sies at de har trippel push up-effekt! Jeg har ikke prøvd det, da det høres litt ekstremt ut for min del.

Ellers har noen butikker sånne silikoninnlegg du kan legge i BH-en. Det gir nok litt kløft!

Anonymous poster hash: 8ebc7...d2e

Vil ikke ha sånn sykt stor kløft, men at det synes at det er pupper der er jo fint. Jeg får lære meg å elske puppene mine ;)

Skrevet

Ja, det er jeg. :D

Anonymous poster hash: f10fd...c60
Skrevet

Jeg har små pupper!

Før hatet jeg de, men nå har jeg lært meg å like de. De har en fin form, alle kjærestene mine har likt de, det er lettere å trene osv. Pupper er ikke alt :)

Anonymous poster hash: 70818...0c3

• Liker 2
Skrevet

Tror uansett at man alltid vil ønske sef det man ikke hat eller kan få. Mamma har store pupper og ønsker seg mindre. Jeg har små og har bestandig ønsket meg store. De med rett hår ønsker seg krøller. Blondiner kunne tenkt seg brunt hår osv

Gjest earlgrey
Skrevet

Det er akkurat som veraa sier, man vil som regel ha det motsatte av det man har fått :) om du ikke har lært deg å like puppene dine enda så gjør du det nok etterhvert. Jeg har også små pupper, er ikke sånn at jeg hater dem, kunne godt tenkt meg en størrelse større, men det er helt OK:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...