AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Hei! jeg lurer litt på ang. dette med navlepiercinger og stangens form. Den er jo vanligvis bøyd har jeg skjønt, men finnes det noen navlepiercinger med rett stang? Min er nemmelig skeiv (3,5 mnd gammel). Jeg har det første smykket jeg fikk enda i, det har en bøyd stang med sånn'' sten'' på enden... Problemet er at den vender mer mot venstre side enn høyre. Gikk ned på kontroll for litt siden og fikk bekreftet at den var skeiv, så jeg vil ha en form på smykket som gjør at den ikke vrir seg så mye.. tips? Anonymous poster hash: 48d71...e6d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 En rett stang vil legge for mye press på huden og du kan risikere at den gror ut. Er den skjev så har du egentlig ikke annet valg enn å ta den ut og vente til den gror igjen og få den piercet på nytt desverre.Anonymous poster hash: 84423...c70
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #3 Skrevet 18. november 2014 Min e noe skjeiv faktisk. D som har løst det for meg piercing som har litt "heng/pynt". Har aldri noen veldog lange og mye styr men en enkel remse som henger litt å gjør at det blir litt tungde! fungerer bra for meg. Er noe drit å ikke kunne bruke enkle med bare en diamant/sten.Anonymous poster hash: 12dd3...45e
enavdem Skrevet 18. november 2014 #4 Skrevet 18. november 2014 En rett stang vil legge for mye press på huden og du kan risikere at den gror ut. Er den skjev så har du egentlig ikke annet valg enn å ta den ut og vente til den gror igjen og få den piercet på nytt desverre.Anonymous poster hash: 84423...c70 hm... men etter 3 ,5 mnd , vil den gro helt ?? hvor lang tid vil det ta evt.. ??
enavdem Skrevet 18. november 2014 #5 Skrevet 18. november 2014 Min e noe skjeiv faktisk. D som har løst det for meg piercing som har litt "heng/pynt". Har aldri noen veldog lange og mye styr men en enkel remse som henger litt å gjør at det blir litt tungde! fungerer bra for meg. Er noe drit å ikke kunne bruke enkle med bare en diamant/sten.Anonymous poster hash: 12dd3...45e høres ut som en løsning, ja! Synes det er no drit at dama stakk skeivt... Hvis jeg bare har kuler, uten sten, tror du det vil merkes like godt da, at det kan ha smame effekt som med ''heng''?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå