moma01021 Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 I Sommer ble jeg kjent med bestekompisen til fetteren min (de bor sammen) og iløpet av de 5mnd vi har kjent hverandre har vi hatt sex 4 ganger. Jeg har hele tiden vært bevisst på at jeg KOMMER til å falle for han, for han er virkelig definisjonen min på "drømmegutten". Han er veldig kjekk og morsom, så jeg har hele tiden tenkt at jeg har vært heldig som har fått såpass kontakt med han. Føler at han kan få hvilken som helst jente i hele verden, og det kan han sikkert og. Vi har møttes fire ganger etter fetteren min introduserte oss i sommer. Vi har hatt sex alle gangene, og har da ikke møttes utenom dette.. Har egentlig bare vært litt sånn "fuckfriend" opplegg, at vi tar kontakt når vi er ute på byen og at jeg blir med han hjem. Og siden han bor med fetteren min har jeg da vært igjen hele dagen/kvelden etterpå og på en måte vært "en av gutta". Etter vi var sammen i helga har jeg virkelig begynt å tenke. Han har vært i tankene mine konstant etter vi hadde sex første gang, men det er først nå at jeg virkelig funderer på hvorfor jeg tenker såpass mye på han at det går utover hverdagen og valgene jeg tar, hvorfor jeg er så avhengig av oppmerksomheten hans, prøver å oppsøke den så fort jeg får sjansen, osv. Jeg vil ikke si at jeg forelsket, det er for tidlig og jeg føler ikke at jeg kjenner han så godt enda. Det kan hende det kun går på bekreftelser, og at jeg ikke føler at jeg får "nok" av det av han. Vi har fantastisk sex og veldig god kjemi i senga, men utenfor senga er det liksom ingenting. Virker som at han har et veldig klart skille mellom sex og følelser, og jeg er klar over at mange gutter/menn har det, men det er bare det at han gjør det så tydelig ovenfor meg. F.eks når vi sover sammen ligger han å koser med meg, flørter, vi har masse sex og han er veldig kjærlig før/etter sex. Men når vi står opp og setter oss ute i stua så er så mye av kjemien borte. Igår satt vi alene i sofaen sammen i rundt 5 timer uten at han var NÆR meg... Enten er han veldig nervøs, sjenert, usikker, eller så er det åpenbart at jeg vil mye mer med dette enn han, og at han kun vil ha sex med meg. Men det må vel være et X-antall ganger man har sex som er "max" før man tenker hva man egentlig legger i det..? eller er det sånn at gutter bare kan stå på og ha sex med ei jente tusenvis av ganger uten å ofre det en tanke at følelser er involvert fra en av partene? Poenget og spørsmålet mitt er egentlig bare: burde jeg fortelle han hva jeg føler? Jeg er redd for å bli avvist, såret, eller at vi bare mister kontakten. Har tenkt på å sende han en mld og skrive "Vi kan ikke ha mer sex, jeg liker deg alt for godt..." eller noe sånt? Da får han på en måte "valget". Indirekte. Altså enten så fortsetter med meg når han vet at jeg liker han veldig godt, eller så blir han "skremt" vekk og mister interessen av å ha sex med meg. Føler hvertfall det er mest "rettferdig" ovenfor meg selv (og han..) å si ifra om at jeg LIKER han, og at vi ikke kan fortsette å ha sex hvis han overhode ikke ser på meg på den måten. Hva tror dere..? 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Virker som du er litt usikker selv på hva du føler, så her er det vel sikkert lurt å trå litt forsiktig, og ikke gå for fort frem. Men hvis du bestemmer å fortelle ham dette, ville jeg sagt det til ham istedenfor å sende melding.
SonnyCrockett Skrevet 21. november 2014 #3 Skrevet 21. november 2014 (endret) Gutter kan absolutt få følelser for fuckfriends eller jenter man bare har sex med.. vi er jo mennesker vi også, selv om dere jenter genetisk har lettere for å få følelser med de dere har sex med. Du står i en posisjon nå der du må bestemme deg for enten å si stopp og bli såret fordi du ikke får se han mer og fordi du ikke gadd å prøve, men du skåner deg hvertfall for et enda hardere brudd om du fortsetter. Eller så kan du ta sjansen og fortelle ham det du føler, og håpe på en god respons. merk at hvis dette går dårlig så blir du også såret... men om du lar det gå lenger så blir du veldig, veldig såret.. best å slutte mens leken er god, og i og med at det er en kompis av fettern din så er det greit å ha en god tone med omgangskretsen hans om dere henger sammen mye.. Hadde jeg vært deg vill jeg prøvd å få han ut på middag eller noe lignende slik at du faktisk kan sjekke kjemien utenom å sitte klein i sofaen dagen derpå (gjetter på det var etter fylla du snakket om..). om han koser og flørter med deg når dere ligger i senga så er det en grunn for det.. han gjør ikke det for å være jævlig og gi deg falske forhåpninger, men kan hende han gjør det ubevisst fordi han liker det og har gjort det med andre damer/ex'er. kosen er jo en del av pakka spør du meg! Håper du finner ut av det, si hva som skjer da vel Endret 21. november 2014 av SonnyCrockett
Timza Skrevet 21. november 2014 #4 Skrevet 21. november 2014 Forstår ikke hvorfor så mange venter på initiativ hele tiden. Er det noe du ønsker å få avklart så spør da vel. Sett deg inntil fyren, ta på han. Da viser du jo at det er greit også utenfor sex. Og er det ikke det, så får du beskjed der og da slik at du vet hvor han står.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå