Gå til innhold

Kjolen min kom ikke i dag heller :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli lei av å vente på kjolen jeg :-(

Først skulle den komme i begynnelsen av juni. Så i månedskifte juni/juli. Så i dag men den gang ei :evil:

Bestilte time til spraying(bli brun) i morgen så vist den kommer da så får jeg ikke prøvd den :sur: Men muligens så kommer den ikke da før til uka. Er da kun 1 1/2 uke igjen til bryllupet.

Sorry måtte bare blåse ut litt. Blir jo litt frustrert da :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o Kjedelig!! Håper det ordner seg raskt!

Skrevet

Krev avslag på pris! Er jo lite tid til evt tilpasninger nå.... Håper virkelig du får den i tide, hvis ikke så håper jeg du har en kjole i bakhånd... :trøste: :klem:

Skrevet

Takk for svar. det verste er at jeg faktisk IKKE har kjole i bakhånd. Litt flaut men jeg er en såpass stor/liten dame at jeg sklir ikke rett inn i en kjole :oops: Det må være stor strl. Men kommer den ikke mandag skal jeg å forlover ta turen innom andre byen på raid etter kjole!

Håper bare kjolen min kommer snart og at den ikke må syes så veldig ut(er gravid :wink: )

Skrevet

Fy søren for en dårlig service!! :-?

Skrevet

Håper for både din og den som solgte den til deg sin del at den kommer snart! Det er SÅ lite gøy for alle parter når det blir sånn! Går ut ifra at hun står parat med søm-team når kjolen kommer?

Skrevet

Kan ikke de du har bestilt gjennom gå den ekstra mila og få fortgang i det?

Skrevet

Vil bare gi deg en klem, jeg forstår nervene dine veldig godt!

Skrevet

Så utrolig kjipt. Håper den kommer tidsnok! :trøste:

Skrevet

Oj, da hadde leg fått angst. Stakkars deg.. :trøste:

Skrevet

Huff da, det hørtes kjipt ut, men det ordner seg sikkert, skal du se :kose: Enten på den ene eller den andre måten :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...