AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Det er en jeg har møtt et par ganger for flere mnd siden, vi har en del felles bekjente (ikke nære venner). Vi har fått mye kontakt over nett de siste ukene og samtalene har blitt mer og mer seksuelle, med rollespill og det hele.. Jeg har merka at han har begynt å trekke seg litt unna de siste dagene. Jeg lurer på om gutter blir lett lei av slikt? Jeg er ikke interessert i han utover disse samtalene, han bor et godt stykke unna nå også. Men jeg vil ha flere slike samtaler med han, det gør meg utrolig opphisset! Og det vet han Han nevnte at vi kunne gjøre det over skype samtale etter forrige "runde". Så hva er dommen, gutter. Liker dere ikke å skrive slike ting over tid til samme jente, er han lei. Kan det være at han føler det blir for intenst (han har skrevet mye søte ting også). Kanskje han ser på meg som løs, selvom jeg ikke hadde gjort noe så kjapt i virkeligheten.. Det blir jo ekstremt mye skriving når man holder på sånn, men jeg liker stilen hans så godt. Føles bedre ut enn å finne en one night stand lol Anonymous poster hash: 752bb...b52
draug 75 Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 De fleste av oss har fått det for seg at det er ikke OK å diskutere sex med kvinner. Det er bare en ting man ikke gjør. Dette er noen vi på sett og vis har lært av trøkket fra de rundt oss. Det er ikke verre enn det. Så det kan være at han er litt ubekvem.
Gjest brutal_mann Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Personlig er jeg nok flinkere på praksis enn teori. Du må nesten spørre han hva han er.
Gjest Lille-pus Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Det er jo, som med de fleste andre ting her i verden, individspesifikt, - men om kvinner hadde vært litt mer åpne for det, og menn hadde turd å prøve litt mer, så hadde mange problemer vært løst veldig tidlig. Å leke med seksuelle tanker og ord, ønsker og tenningsmekanismer er en fin måte å bli sluppet inn i et annet menneskes lystsenter og fantasiverden. Blir den døren åpnet for deg skal du takke ydmykt og trè pent inn dit. Det du bys å se er det vedkommende der og da ønsker å vise deg, - og finner dere felles grunn og lyst så vil det neste gang den døren åpnes for deg være mer du vil bli bydd å se. Så må du selv by på din egen ærlige respons, og de tanker ordene skaper hos deg må du meddele i retur. Du åpner din egen dør til dette 'hemmelige rommet' og byr den andre å trè inn. Jeg klarer ikke se hvorfor kvinner ikke skulle sette stor pris på å bli vist den tillit en åpen dør til dette rommet faktisk er, - hvofor de skulle anse det som 'krenkende' eller 'ekkelt' eller 'Herre Gud ! Tror han at jeg er så billig at jeg vil høre om hva han tenker seksuelt !" 1
Teddybjørn Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Han kan jo helt klart bli lei hvis han ønsker noe mer og du setter på bremsen for fysisk kontakt, det ville i alle fall jeg blitt. Jeg kjenner særs få menn som bare vil ha en chattevenn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå