AnonymBruker Skrevet 19. november 2014 #21 Skrevet 19. november 2014 Hvorfor er det noe galt med meg? Er en uskyldig ung mann . Jeg får vel leve med at stygge damer ser på vei, selv om jeg blir småkvalm. Men Hey, det er bare 35min kjøretur .Anonymous poster hash: f11f2...64f Stakkars deg. Du lider noe fryktelig Tenke seg at stygge og gamle mennesker stirrer. Nei huff gamle mennesker burde vært sperret inne så ingen slapp å se de ekle og kvalme menneskene Helt seriøst. Hvorfor i alle dager skal de ha interesse av å stirre på deg? Og bare deg og ingen andre? Eller kan det være at du er litt paranoid? Eller kanskje du ikke ser så uskyldig ut? Anonymous poster hash: ed433...3e2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2014 #22 Skrevet 20. november 2014 Ja, nordmenn stirrer. Etter fire mnd på reise slo det meg hvordan nordmenn stirrer. Anonymous poster hash: a49d9...9c0
jabx Skrevet 22. november 2014 #23 Skrevet 22. november 2014 Hvordan vet du at de stirrer på deg, TS? For å vite det må du jo nødvendigvis stirre selv. Kanskje de stirrer fordi du stirrer.
Gjest lurven Skrevet 23. november 2014 #24 Skrevet 23. november 2014 kanskje de er kåte og vil at du skal sexe dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå