juunaix Skrevet 17. november 2014 #1 Skrevet 17. november 2014 Jeg har en BMI på 17 og ser ganske slank ut, bortsett fra mageregionen. Når jeg f.eks gjør sit-ups blir magen som en svær klump med deig, som forsåvidt ser ganske sært ut fordi jeg har tydelige hoftebein. Jeg skulle gjerne likt å bli kvitt alt dette magefettet, men hvordan går jeg frem?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Jeg er tynn, men får "stor" mage når jeg spiser en viss type mat og når jeg sitter, men ellers er magen ganske så flat og markert. At du får litt større mage når du sitter og gjør ulike øvelser, er ikke rart, de aller færreste har helt flat mage. Har sett topptrente som har tydelige magemuskler, som får litt kulemage når de gjør visse øvelser. Det er jo egentlig ikke fint når magen\kroppen ikke har noe fett, da ser det ikke ut som du har magemuskler lenger, men bare bein som vises gjennom huden. Anonymous poster hash: b4452...c2e
Silfen Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Jeg har en BMI på 17 og ser ganske slank ut, bortsett fra mageregionen. Når jeg f.eks gjør sit-ups blir magen som en svær klump med deig, som forsåvidt ser ganske sært ut fordi jeg har tydelige hoftebein. Jeg skulle gjerne likt å bli kvitt alt dette magefettet, men hvordan går jeg frem? Har du fått barn? Mtp delte magemuskler.
Gjest Verify Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 (endret) Jeg tenker at du kan øke inntaket av sunn og næringsrik mat samtidig som du kutter ned på sukker og tomme kalorier. Så begynner du å trene styrke for hele kroppen. Med din BMI trenger du ikke å være redd for å spise mer mat med rikt næringsinnhold. Mistenker at du kanskje ikke har så mye muskelmasse siden du er tynn men samtidig har litt magefett. Spis mye sunn mat og tren styrke så vil du legge på deg muskelmasse som får deg til å se mye strammere ut. Ellers er litt magefett på kvinner helt normalt. Litt brunfarge gjør også at man ser og føler seg litt strammere. Litt magefett når man krummer kroppen er også normalt. Endret 17. november 2014 av Verify 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå