Gå til innhold

analsex...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd dette alene? hvordan går dere frem? har aldri prøvd, men er litt nysgjerrig og lurer på om det er mulig og ''fingre'' seg der?

og hvordan er det med avføring, er veldig redd for å prøve analsex med kjæresten pga dette.

Anonymous poster hash: 3497b...302
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil prøve er vel det beste å ta stegene på egenhånd først, slik at du blir komfortabel med settingen. Prøv i dusjen, kanskje? Eventuelt rett etter du har dusjet. Da vet du at du i hvert fall er ren på utsiden, selv om det jo ikke renser ting som skulle ligge inni.

Jeg tror at hvis kjæresten din er keen på analsex og sånn halvveis oppegående så er han klar over at det er en risiko for å få avføring når han trekker seg ut, selv om man så klart også vil sette pris på at du gjør ditt for å prøve å unngå det.

Folk som blir sure/sjokkerte eller på en annen måte tar det utover partneren hvis dette skulle skje er jo bare dumme. Det er litt sånn: "Jeg liker ikke å få spyttet ditt på pikken når du suger meg. Kan du prøve å unngå det?"

• Liker 1
Skrevet

Ikke prøvd det alene. Men angående avføring så er det ganske sjelden det kommer noe på penis. Bare pass på at du har vært på do ila dagen, og at det har gått litt tid. Jeg har jevnlig analsex, og kan bare minnes en gang hvor han fikk noe på tissen.

Skrevet

Når man kommer inn på badet med flombelysning så ser man hvor man har vært. Men det er jo ikke noe man sier høyt, man vil jo tilbake på ett senere tidspunkt. :fnise:

Bruk kondom, få den av og kast den uten å se på den så er mye gjort. :)

Skrevet

Bruk kondom, få den av og kast den uten å se på den så er mye gjort. :)

Dette.

Og masse glidemiddel.

Skrevet

Kjøp en anal douche, hvis du er veldig bekymret for avføring :) Bruk mye glidemiddel, og prøv deg fram. Du vet best hva som kjennes godt for deg! :opplyser:;)

Skrevet

PS: Jeg har aldri vært borti noen som syntes det var spessiellt godt første gangen... Men det er vel litt som strikkhopp, må prøves i hvert fall en gang. Ikke ha for høye forhåpninger er vel det jeg prøver å si.

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke forestille meg at en mann med hodet på rett plass har illusjoner om å ha en gullende ren en etter å ha vært oppi toeren. Det er nok lurt å vaske den ganske kjappt etterpå, om det altså ikke brukes kondom. Noen lortdotter på tisseluren må da vel tåles?

Hvis han er noen lunde hel i hodet, så skjønner han at det er en risiko. Skal jeg overføre mine erfaringer på deg, så er det verre for deg enn for han det "avføringsproblemet." Jeg har hørt om at det har skjedd, men jeg har aldri opplevd det sjøl, og heller ikke har noen av mine opplevd det, at kvinna har drete seg ut under eller etter analsex. Men selvfølgelig, det har ikke vært i en uggen diareperiode eller etter en tvilsom kebab heller.

Ellers, så tror jeg avgjort det har noe for seg å leke litt med rompehullet sjøl og dermed kjenne på følelsen og bli vant.

Og ellers: godt første gangen... Ta det pent.

Endret av draug 75
Skrevet

jeg har aldri opplevd at det har vært avføring på penisen til partner.

og forresten, jeg synes det var superdigg første gangen! bare varm opp masse, prøv med fingre og diverse før dere kjører på med full pikk, for det er VONDT

Anonymous poster hash: d4c10...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...