AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Det siste døgnet har jeg hatt direkte vondt i brystene, veldig øm og det føles ubehagelig. Føler at brystene er tunge, hvis jeg skal beskrive det slik. Jeg har gått på p-piller i snart fire måneder nå, og har hatt absolutt alle bivirkningene som står i vedlegget. Det er litt over tre måneder siden jeg hadde sex sist, og hadde da tatt p-pillene akkurat som jeg skulle + hatt en mens etter jeg begynte på dem. Jeg har også hatt mensen etter jeg hadde sex, som kom akkurat når den skulle. Forrige mens hoppet jeg over. Skal ha mensen nå til uken, kan dette være grunnen til at jeg har vondt? Hadde jeg vært gravid ville det jo ha vist og fulgt med en del "bivirkninger", jeg ville jo vært nesten 12 uker på vei da. Håper noen kan svare, blir veldig stresset nå. Har hatt vondt i brystene før, men husker liksom ikke når i syklusen jeg hadde vondt. Anonymous poster hash: 5e24d...d24
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #2 Skrevet 17. november 2014 Du kan være gravid selv om du går på ppiller og har tatt de riktig. Er vel ca 1% som blir gravid uansett. Ta en test.Anonymous poster hash: d6d6b...e79
Shai Skrevet 17. november 2014 #3 Skrevet 17. november 2014 Kanskje prøve å ta en graviditetstest, som foreslått over? Jeg har alltid vondt i brystene rundt mensen. Og hvis jeg har trent bryst, får jeg vondt rundt omkring der, men du kjenner sikkert forskjellen på det
Gjest Gurgemeie Skrevet 17. november 2014 #4 Skrevet 17. november 2014 Hvis du har gått på p-pillene så lenge, og det ikke har bedret seg ift bivirkninger, burde du vurdere å bytte p-piller til noen med mindre hormoner kanskje? Jeg går på p-piller nå, er snart ferdig med første brett, og jeg har vært kvalm og hatt ømme pupper. Jeg er ikke gravid, for jeg hadde mensen etter forrige gang jeg hadde sex. Så jo, pillene kan gi deg bivirkninger. Og om du tar graviditetstest, og den er negativ, burde du snakke med legen om dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå