Gå til innhold

kjendis-robinson


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det virker hysterisk morsomt jeg, glder meg stort!

Det hørest ut som det ultimate marerittet å være stuck tre uker på en øde øy med det norske laget :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de plukket ut de største dustene innen "underholdning" eller? Lene Elise Bergum er vel den eneste som kan kalles normal av den gjengen der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De omtaler jo seg selv som "dustelaget" og mener Norge har plukket ut folk for underholdningsverdien, mens Danmark og Sverige har plukkter atletiske folk for å vinne.

Syns dette sitatet fra Jannicke slår alt: - Ja, dette kommer til å ødelegge imagen min. Jeg har klart å skjule hvem jeg er i mediene, men det blir det nok slutt på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

Er litt skeptisk til dette jeg, men kommer nok til å se litt på.. Som jeg gjør med alle dårlige reality-serier :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vet ikke om en halvnaken og svett Jan Simonsen er det jeg har mest lyst å ha som underholdning på TV-skjermen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Ut i fra de som skal være med virker det som om de har spurt en hel masse som har sagt nei....for disse menneskene kan jo umulig være førstevalget!? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra de som skal være med virker det som om de har spurt en hel masse som har sagt nei....for disse menneskene kan jo umulig være førstevalget!? :roll:

Det tenkte jeg også når jeg så deltakerne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det norske laget kan bidra til god underholdning. Problemet blir nok at de taper hver konkurranse, og ryker ut en etter en på løpende bånd... Moroa kan med andre ord fort ta slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...