AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Jeg har aldri i mitt liv reist alene, ikke at det er så gale fordi jeg er bare 19 :-p men jeg HATER fly, flyplasser og generelt reisedelen fra hvir jeg er til hvor jeg skal. Jeg skal til Amsterdam om 3 dager, reiser fra stavanger, og skal mellomlande på Gardemoen. Jeg har kun 1 time. Jeg vet at det skal gå fint, og bagasjen min blir sendt videre automatisk, men noen som har vært på gardemoen eller gjort dette selv; hvor skal jeg gå? Har aldri mellom landa før uten å sjekke inn bagasjen på nytt. Jeg har vært på gardemoen før da. Men skal jeg bare gå av flyet og på en måte gå "ut" igjen og så bare gå rett igjennomm sikkerhetskontrollen? Akkurat som om jeg hadde bodd ved gardemoen uten å sjekke inn bagasje eller meg selv?Anonymous poster hash: dbd26...71f
Severus Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Du trenger ikke å gå helt ut, du må nesten bare se på skiltingen. Må gå på transfer og ikke ned på bagasje greia. Så er det bare å gå inn på utenriksterminalen, husk å vis boardingpass.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå