Ah92 Skrevet 16. november 2014 #1 Skrevet 16. november 2014 Noen som har erfaringer med dette som jeg kan snakke med?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #2 Skrevet 16. november 2014 Snakk med legen din? Anonymous poster hash: 03438...b81
Ah92 Skrevet 16. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2014 Det kunne jeg gjort, men er veldig greit å komme i kontakt med andre som har samme plagene, om du ikke er en av de trenge du ikke svare på denne tråden!
rox Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Jeg har det, men er bare plaget i perioder. Heldigvis. Har hatt det i omtrent seks år.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Hvem fikk du diagnosen av? Anonymous poster hash: 8e5b4...cf6
rox Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Hvem fikk du diagnosen av?Anonymous poster hash: 8e5b4...cf6 Fysioterapaut. Fikk det senere bekreftet hos lege.
Ah92 Skrevet 16. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2014 Fysioterapaut. Fikk det senere bekreftet hos lege. Ok, for jeg har fått samme diagnose av min fyseoterapaut. Men på sykehuset av en annen fyseo fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt med bekkenet, men med ryggen. Får ikke det til å stemme siden jeg kjenner igjen bekkensmertene fra graviditeten..
Gjest Selfie Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Alt som har med smerter i bekkenet å gjøre er så ullent....det kommer an på hvem du snakker med, og om det er lege, fysioterapeut eller hva.... Jeg har hatt kroniske bekkensmerter siden jeg fikk bekkenløsning første gang for fire år siden. Avhengig av hvem jeg har gått til, så har jeg fått forskjellige svar... Så jeg velger å ikke kalle det noe som helst, annet enn at det har satt seg smerter i ryggen/ korsryggen etter bekkenplager i svangerskapene mine. Det er du som vet hvor du kjenner smertene dine, og om det er i bekkenet så er det jo ikke ryggen som er problemet?
Ah92 Skrevet 17. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2014 Huff, det er så slitsomt å plages Ja, nen jeg ble så paff da de på sykehuset sa at det va ryggen min som var problemet.. Selv om jeg i ettertid ser at jeg absolutt skulle sakt at jeg ikke kjenner noe i ryggen, men i mella bena, og i halebeinet..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå