Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lønssteg 26-33 - noen som vet hva dette er i kroner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Sjekk Norsk Lysningsblad på nett, tror det står der. L.trinn 33 er mindre enn 270.000 tror jeg.

Gjest Ethereal
Skrevet

Endelig kom kalenderen fra Forskerforbundet til sin rett:

ltr 26: 234 800

ltr 33: 260 300

Bare spør hvis du lurer på noe spesifikt, siden jeg sitter med tabellen foran meg her.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Lønssteg 26-33  - noen som vet hva dette er i kroner?

Lønnstrinn 26 er 241.200, og 33 er 267.100.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Endelig kom kalenderen fra Forskerforbundet til sin rett:

ltr 26: 234 800

ltr 33: 260 300

Det kom ny lønnstabell etter hovedoppgjøret per 1. mai 2004, dermed er summene noe høyere nå. :)

Gjest Ethereal
Skrevet

OK; er det snakk om mye? Kalendere har nok trykketid.

Litt nysgjerrig på min egen lønn... :roll:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
OK; er det snakk om mye? Kalendere har nok trykketid.

Litt nysgjerrig på min egen lønn... :roll:

Her finner du nye tabellen.

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger! Søte dere!

Skrevet
Takker for tilbakemeldinger! Søte dere!

Er du på jobbsøking?

Skrevet

Hm. Ja, jeg tenker på skifte yrkesretning totalt nå.

Skrevet

Fra hva da til hva da?

Litt spennende å høre :-)

Gjest TomKrus
Skrevet

Jøss, likte dette. Med tre ekstra lønnstrinn, har jeg nesten gått opp (hvis jeg legger godviljen til) 25k på et år. Ikke dårlig som stipendiat. Vel, strengt tatt 20k, men å ha nesten samme førstesiffer i lønna som alle kamerater, er ikke dårlig :)

Skrevet
Fra hva da til hva da?

Litt spennende å høre :-)

Takker for interessen.

:-)

For å si det slik: jeg ønsker å være tilbakeholden med det før jeg har bestemt meg for hva jeg gjør.

*Men takk, ble nesten litt forundret over at du faktisk var nysgjerrig. Gjør godt.*

:sjarmor:

Skrevet

Er det ikke forskjell på lønnstrinnene avhengig om du jobber i kommune, fylkeskommune eller stat?!!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Er det ikke forskjell på lønnstrinnene avhengig om du jobber i kommune, fylkeskommune eller stat?!!

Kommunal sektor (inkl fylkeskommunen) har etter det jeg vet gått bort fra lønnstabeller de siste årene og snakker nå om rene kroner når det gjelder lønn. Oslo kommune (som er et eget tariffområde utenfor KS) laget sin egen tabell for noen år siden, og denne avviker fra statens, men jeg vet ikke om denne er i bruk ennå.

Skrevet

Takker for interessen.

:-)

For å si det slik: jeg ønsker å være tilbakeholden med det før jeg har bestemt meg for hva jeg gjør.

*Men takk, ble nesten litt forundret over at du faktisk var nysgjerrig. Gjør godt.*

:sjarmor:

Bare intressert i andre mennesker - og i tillegg har jeg tenkt mye i de banene selv :-)

Skrevet
Er det ikke forskjell på lønnstrinnene avhengig om du jobber i kommune' date=' fylkeskommune eller stat?!![/quote']

Jo, trodde det jeg og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...