Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer an på hva du vil med tarot. Vil du bruke dem som veileder i livet ditt, eller vil du bli god gammeldags fortuneteller som jeg er?

Kan man si - ja takk, begge deler? Jeg har prøvd meg litt på begge deler. Det jeg har gjort mest foreløpig er vel å bruke dem for å veilede andre i deres liv. Hva har de mest bruk for å høre akkuart nå - både på aktuelle spørsmål eller generelt. Bør man "spesialisere" seg for å bli best mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2/Beger.

2%D0%BA.jpg

Han vil ha kjemi med deg, fange deg i sitt garn, få "kjærestetjenester" uten å gjøre noe mer for deg følelsesmessig.

Som jeg trodde.. Takk :)

Skrevet

Har I fremdeles følelser for meg?

8/Sverd.

8%2B%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B9.jpg

I er så sliten at han ikke tenker så mye på deg for tiden.

Skrevet

Kan man si - ja takk, begge deler? Jeg har prøvd meg litt på begge deler. Det jeg har gjort mest foreløpig er vel å bruke dem for å veilede andre i deres liv. Hva har de mest bruk for å høre akkuart nå - både på aktuelle spørsmål eller generelt. Bør man "spesialisere" seg for å bli best mulig?

Nei, men det er greit å ha et mål for hva man vil bli god i. Boken du trenger er 21 ways to read a tarot card av Mary K Greer. Går du igjennom den boken og alle oppgavene med hver og ett 78 kort så kan du etterpå gjøre alt med tarot.

Skrevet

8/Sverd.

8%2B%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B9.jpg

I er så sliten at han ikke tenker så mye på deg for tiden.

Bør jeg kontakte han igjen?

Skrevet

Er han jeg dater nå den rette for meg? Du spådde at jeg skulle møte kjærligheten nå i høst og håper det er han som har kommet :)

Skrevet

Bør jeg kontakte han igjen?

Eremitten.

09.jpg

Ja, men vent til nærmere jul.

• Liker 1
Skrevet

Eremitten.

09.jpg

Ja, men vent til nærmere jul.

Takk :)

Skrevet

Er han jeg dater nå den rette for meg? Du spådde at jeg skulle møte kjærligheten nå i høst og håper det er han som har kommet :)

Månen.

18.jpg

Vet ikke, det er litt uklart. Beklager.

Skrevet

Den Hengte Mann.

12.jpg

Du er på en måte hengende der, du må komme deg laus og gjøre noe for å få en fyr som er bra.

Takk, det stemmer nok det der, ja.

Hvis du har gidd og tid så vil jeg gjerne spørre om du kan trekke kort på hva jeg trenger å gjøre konkret - for å komme meg ut av "hengemyra"?

Skrevet

Kjempeflott kortstokk du har forresten. :D

Skrevet

Månen.

18.jpg

Vet ikke, det er litt uklart. Beklager.

Ok, takk for svar :) får bruke tiden til hjelp.

Skrevet

Han som nettopp kontaktet meg igjen, hva var greia?

Skrevet

Kjempeflott kortstokk du har forresten. :D

Takk for det, synes den er steike lekker og sexy selv.

Skrevet

Takk, det stemmer nok det der, ja.

Hvis du har gidd og tid så vil jeg gjerne spørre om du kan trekke kort på hva jeg trenger å gjøre konkret - for å komme meg ut av "hengemyra"?

6/Sverd.

6%2B%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B9.jpg

Du må rett og slett bare kvitte deg av med en bagasje, antageligvis noen folk som ikke lenger har en skit å gjøre i livet ditt mer.

Skrevet

Nei, men det er greit å ha et mål for hva man vil bli god i. Boken du trenger er 21 ways to read a tarot card av Mary K Greer. Går du igjennom den boken og alle oppgavene med hver og ett 78 kort så kan du etterpå gjøre alt med tarot.

Takk for tipset. Har notert meg tittel og forfatter. Kjenner jeg får litt hetta av å lese engelsk, men det er jo bare å prøve seg.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg har ei utfordrande tid framfor meg. Vil det gå rette vegen?

Skrevet

Kan jeg få et til? :) Hvordan vil det gå for meg på onsdag?

Skrevet

6/Sverd.

6%2B%D0%BC%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B9.jpg

Du må rett og slett bare kvitte deg av med en bagasje, antageligvis noen folk som ikke lenger har en skit å gjøre i livet ditt mer.

Kjenner jeg grøsser på ryggen når du kommer med sånne svar, for det er så utrolig tatt på kornet. Takk og takk :) (skulle nesten tro at jeg ikke trenger å bli spådd når jeg har svaret selv, men det er greit med et lite spark i baken)

Skrevet

Han som nettopp kontaktet meg igjen, hva var greia?

Skjebnehjulet.

10.jpg

¨Han prøver lykken, ellers ikke for noen spesifikk grunn. Hvis jeg var deg så hadde jeg begynt og leikt meg med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...