Catlin Skrevet 15. november 2014 #161 Skrevet 15. november 2014 Kommer an på hva du vil med tarot. Vil du bruke dem som veileder i livet ditt, eller vil du bli god gammeldags fortuneteller som jeg er? Kan man si - ja takk, begge deler? Jeg har prøvd meg litt på begge deler. Det jeg har gjort mest foreløpig er vel å bruke dem for å veilede andre i deres liv. Hva har de mest bruk for å høre akkuart nå - både på aktuelle spørsmål eller generelt. Bør man "spesialisere" seg for å bli best mulig?
Faina Skrevet 15. november 2014 #162 Skrevet 15. november 2014 2/Beger. Han vil ha kjemi med deg, fange deg i sitt garn, få "kjærestetjenester" uten å gjøre noe mer for deg følelsesmessig. Som jeg trodde.. Takk
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #163 Skrevet 15. november 2014 Har I fremdeles følelser for meg? 8/Sverd. I er så sliten at han ikke tenker så mye på deg for tiden.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #164 Skrevet 15. november 2014 Kan man si - ja takk, begge deler? Jeg har prøvd meg litt på begge deler. Det jeg har gjort mest foreløpig er vel å bruke dem for å veilede andre i deres liv. Hva har de mest bruk for å høre akkuart nå - både på aktuelle spørsmål eller generelt. Bør man "spesialisere" seg for å bli best mulig? Nei, men det er greit å ha et mål for hva man vil bli god i. Boken du trenger er 21 ways to read a tarot card av Mary K Greer. Går du igjennom den boken og alle oppgavene med hver og ett 78 kort så kan du etterpå gjøre alt med tarot.
venus_ Skrevet 15. november 2014 #165 Skrevet 15. november 2014 8/Sverd. I er så sliten at han ikke tenker så mye på deg for tiden. Bør jeg kontakte han igjen?
Gjest Raggy Skrevet 15. november 2014 #166 Skrevet 15. november 2014 Er han jeg dater nå den rette for meg? Du spådde at jeg skulle møte kjærligheten nå i høst og håper det er han som har kommet
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #167 Skrevet 15. november 2014 Bør jeg kontakte han igjen? Eremitten. Ja, men vent til nærmere jul. 1
venus_ Skrevet 15. november 2014 #168 Skrevet 15. november 2014 Eremitten. Ja, men vent til nærmere jul. Takk
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #169 Skrevet 15. november 2014 Er han jeg dater nå den rette for meg? Du spådde at jeg skulle møte kjærligheten nå i høst og håper det er han som har kommet Månen. Vet ikke, det er litt uklart. Beklager.
Polly Ester Skrevet 15. november 2014 #170 Skrevet 15. november 2014 Den Hengte Mann. Du er på en måte hengende der, du må komme deg laus og gjøre noe for å få en fyr som er bra. Takk, det stemmer nok det der, ja. Hvis du har gidd og tid så vil jeg gjerne spørre om du kan trekke kort på hva jeg trenger å gjøre konkret - for å komme meg ut av "hengemyra"?
Polly Ester Skrevet 15. november 2014 #171 Skrevet 15. november 2014 Kjempeflott kortstokk du har forresten. :D
Gjest Raggy Skrevet 15. november 2014 #172 Skrevet 15. november 2014 Månen. Vet ikke, det er litt uklart. Beklager. Ok, takk for svar får bruke tiden til hjelp.
Faina Skrevet 15. november 2014 #173 Skrevet 15. november 2014 Han som nettopp kontaktet meg igjen, hva var greia?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #174 Skrevet 15. november 2014 Kjempeflott kortstokk du har forresten. :D Takk for det, synes den er steike lekker og sexy selv.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #175 Skrevet 15. november 2014 Takk, det stemmer nok det der, ja. Hvis du har gidd og tid så vil jeg gjerne spørre om du kan trekke kort på hva jeg trenger å gjøre konkret - for å komme meg ut av "hengemyra"? 6/Sverd. Du må rett og slett bare kvitte deg av med en bagasje, antageligvis noen folk som ikke lenger har en skit å gjøre i livet ditt mer.
Catlin Skrevet 15. november 2014 #176 Skrevet 15. november 2014 Nei, men det er greit å ha et mål for hva man vil bli god i. Boken du trenger er 21 ways to read a tarot card av Mary K Greer. Går du igjennom den boken og alle oppgavene med hver og ett 78 kort så kan du etterpå gjøre alt med tarot. Takk for tipset. Har notert meg tittel og forfatter. Kjenner jeg får litt hetta av å lese engelsk, men det er jo bare å prøve seg.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. november 2014 #177 Skrevet 15. november 2014 Eg har ei utfordrande tid framfor meg. Vil det gå rette vegen?
venus_ Skrevet 15. november 2014 #178 Skrevet 15. november 2014 Kan jeg få et til? Hvordan vil det gå for meg på onsdag?
Polly Ester Skrevet 15. november 2014 #179 Skrevet 15. november 2014 6/Sverd. Du må rett og slett bare kvitte deg av med en bagasje, antageligvis noen folk som ikke lenger har en skit å gjøre i livet ditt mer. Kjenner jeg grøsser på ryggen når du kommer med sånne svar, for det er så utrolig tatt på kornet. Takk og takk (skulle nesten tro at jeg ikke trenger å bli spådd når jeg har svaret selv, men det er greit med et lite spark i baken)
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2014 #180 Skrevet 15. november 2014 Han som nettopp kontaktet meg igjen, hva var greia? Skjebnehjulet. ¨Han prøver lykken, ellers ikke for noen spesifikk grunn. Hvis jeg var deg så hadde jeg begynt og leikt meg med ham.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå