Gå til innhold

Sexdrømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere det? Jeg hadde mange når jeg var hormontroll i puberteten men ikke nå lenger.Savner de litt jeg :fnise:

Anonymous poster hash: 3b0b6...1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere det? Jeg hadde mange når jeg var hormontroll i puberteten men ikke nå lenger.Savner de litt jeg :fnise:

Kjæresten min har ENDEL! Hun drømmer hver eneste natt og når hun har sex drømmer merker jeg det kjapt om hun sovner før meg. Hun kan ligge å jukke og lage stønnelyder samtidig. Hun hadde hatt en realistisk drøm at hun hadde sprutet en gang! Samme har skjedd med meg også xD

Anonymous poster hash: 2bf3a...adc

• Liker 1
Skrevet

Jeg er eldre enn fjorten og hadde en, av alle ting, Vampire diaries-relatert drøm for et par dager siden. Jeg blir visst aldri voksen. :ler2:

• Liker 3
Skrevet

Kjæresten min har ENDEL! Hun drømmer hver eneste natt og når hun har sex drømmer merker jeg det kjapt om hun sovner før meg. Hun kan ligge å jukke og lage stønnelyder samtidig. Hun hadde hatt en realistisk drøm at hun hadde sprutet en gang! Samme har skjedd med meg også xD Anonymous poster hash: 2bf3a...adc

Heldig! Jeg drømmer at passet mitt er stjelt og sånn jeg :fnise:

Skrevet

Jeg er eldre enn fjorten og hadde en, av alle ting, Vampire diaries-relatert drøm for et par dager siden. Jeg blir visst aldri voksen. :ler2:

Hahaha! Ian Sommerhalder er HOT da!!! :laugh:

Skrevet

Det var ikke ham, men han er ikke så verst nei! :ler:

Skrevet

Ja, joda. Men det har endret seg til å sende opp i peniser med tenner som kommer for å bite meg i musa osv. Altså får jeg ikke til å ha en "god" sexdrøm. Heldigvis trenger jeg ikke drømmer for å ha god sex. :P

Anonymous poster hash: 1a100...f27
Skrevet

Ja, joda. Men det har endret seg til å sende opp i peniser med tenner som kommer for å bite meg i musa osv. Altså får jeg ikke til å ha en "god" sexdrøm. Heldigvis trenger jeg ikke drømmer for å ha god sex. :PAnonymous poster hash: 1a100...f27

Hahaha! Peniser med tenner :fnise:

Skrevet

Godt det er flere av oss :fnise:

Anonymous poster hash: 371a1...9ca

• Liker 1
Skrevet

Har sexdrømmer titt og ofte jeg.. SÅ himla fælt å våkne opp, for deretter å innse at det "bare" var en drøm. :glare::sur:

Skrevet

Godt det er flere av oss :fnise:

Anonymous poster hash: 371a1...9ca

:5:

Takk, kjære hjernen min for at du lar meg ha sex med andre enn kjæresten uten å være utro. :P

Skrevet

:5:

Takk, kjære hjernen min for at du lar meg ha sex med andre enn kjæresten uten å være utro. :P

Jeg er singel!! Jeg TRENGER sexdrømmer!!! :grine:

Skrevet

Jeg hadde en sexdrøm for stund siden der jeg hadde sex med en jente jeg gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen, noe som er lang tid siden. Hun er i tillegg gift og jeg har aldri vært interessert i henne, så drømmen ga egentlig ikke noen mening i hvorfor jeg hadde sex med akkurat henne :fnise:

Anonymous poster hash: 9ddcd...692

Anonymous poster hash: 9ddcd...692
Skrevet

Har de ofte egentlig, spesielt om jeg er seksuelt frustert. Eksen min er en gjenganger i disse drømmene ( :dry: ), men det hender jeg drømmer at jeg har sex med f.eks. sjefen min eller noen fra skolen. Er HELT forferdelig, for det blir så kleint etterpå selv om det bare er jeg som vet om det :rolleyes:

Skrevet

Har de ofte egentlig, spesielt om jeg er seksuelt frustert. Eksen min er en gjenganger i disse drømmene ( :dry: ), men det hender jeg drømmer at jeg har sex med f.eks. sjefen min eller noen fra skolen. Er HELT forferdelig, for det blir så kleint etterpå selv om det bare er jeg som vet om det :rolleyes:

Jeg drømte om kjæresten til besteveninnen min for lenge siden og det er enda kleint å se han :P

Skrevet

Har det noen ganger i mnd ja :fnise: Vanligvis er det med noen jeg synes er bra, og det går jo greit. En sjelden gang i blant drømmer jeg om noen SKIKKELIG upassende og blir skikkelig plaget av å huske på det i dagesvis etterpå. Utrolig irriterende :murvegg:

Skrevet

Jepp, som regel rundt eggløsningen, da går alle hormoner i spinn, noe som resulterer i veldig realistiske sexdrømmer..Gjerne med mannlige kollegaer, er jo LITT kleint og treffe på dem neste dag, til tross for at det bare var en drøm. Har jo liksom hatt dem inni meg da..hehe

Skrevet

Kjente jeg ble litt misunnelig nå faktisk!

Skrevet

Ååå, så heldige dere er som har dem!! Jeg er SÅ misunnelig.

Har jo hatt noen, men de fordeles til sånn to ganger i året :( Blah, skuff

I stedet har jeg det siste året hatt mange mareritt. Skjønner ikke hvorfor. Det er skumle, mørke drømmer med store, hårete innsekter og skumle reptiler med ekle blikk mot meg. Rart, siden jeg i virkeligheten verken har noe imot insekter eller reptiler.

MEN når sexdrømmene kommer, inneholder de personen jeg er dødens betatt av :wow:

________

Noen som forresten har lest eller hørt noe om hvordan man kan fremkalle disse sexy drømmene? La oss heller diskutere det! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...