Gå til innhold

Candida, hvilken probiotika?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har blitt kvitt candida og har en probiotika å anbefale?

Dette er selvfølglig itillegg til soppdrepende medisiner og diett.

Anonymous poster hash: 763ac...77f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener den jeg gikk på het Bio-dophilus, kan det stemme..? Stor hvit og gul boks

Anonymous poster hash: b2a0b...6b8
Skrevet

Skal du stappe dette opp i dåsa?

Anonymous poster hash: 5ea7e...e4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener den jeg gikk på het Bio-dophilus, kan det stemme..? Stor hvit og gul boks

takk! Jeg kan dessverre ikke ha denne pga jeg ikke tåler FOS som er i den :/

Andre forslag? :)

Skrevet

Skal du stappe dette opp i dåsa?

Nei, candida albicans infiserer hele tarmsystemet- probiotika tas oralt.

Skrevet

Åja, kjedelig at du er så syk. Får du ikke alle nødvendige medisiner på sykehuset?

• Liker 2
Skrevet

Åja, kjedelig at du er så syk. Får du ikke alle nødvendige medisiner på sykehuset?

Jo, har fått alt. Mangler bare en god probiotika mot dette. Vanskelig å finne en sterk som er uten Fos i :/

Skrevet

Nei, candida albicans infiserer hele tarmsystemet- probiotika tas oralt. Anonymous poster hash: b2a0b...6b8

Dette skjer hos pasienter med alvorlig immunsvikt. Alternativbransjen selger produktene sine fordi de får folk til å TRO at de har en slik infeksjon.

Om hele tarmen din har overvekst av c. albicans, så er du veldig syk, og vil bli innlagt på sykehus.

Anonymous poster hash: f990d...3ac

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Dette skjer hos pasienter med alvorlig immunsvikt. Alternativbransjen selger produktene sine fordi de får folk til å TRO at de har en slik infeksjon.

Om hele tarmen din har overvekst av c. albicans, så er du veldig syk, og vil bli innlagt på sykehus.

Som denne AB skriver, om du er så hardt rammet TS, så ville du vært innlagt på sykehus. Det er bare tull med "spesiell" diett, probiotika og blablabla. Hvis en normal antibiotika kur ikke tar knekken på det, så sprer deg seg i hele tarmen, og du får IV antibiotika på sykehuset.

Anonymous poster hash: eb46b...aad

• Liker 1
Skrevet

Det står ikke noe der om denne påståtte kroniske overveksten som rammer hele tarmsystemet. Det er fordi den kun finnes hos pasienter med alvorlig immunsvikt.

Den kan oppstå reaktivt etter antibiotikabehandling med visse typer antibiotika, men da vil kroppen gi immunrespons, og vil før eller siden slå infeksjonen tilbake. Ofte behandler man dette, men det er for å hindre komplikasjoner.

Skrevet

Det står ikke noe der om denne påståtte kroniske overveksten som rammer hele tarmsystemet. Det er fordi den kun finnes hos pasienter med alvorlig immunsvikt.

Den kan oppstå reaktivt etter antibiotikabehandling med visse typer antibiotika, men da vil kroppen gi immunrespons, og vil før eller siden slå infeksjonen tilbake. Ofte behandler man dette, men det er for å hindre komplikasjoner.

Nei, det var det som var poenget. Probiotika har ingen påvist effekt ved candida.

Anonymous poster hash: eb46b...aad

Skrevet

Nei, det var det som var poenget. Probiotika har ingen påvist effekt ved candida. Anonymous poster hash: eb46b...aad

Takk!

Da er vi enige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...