Gjest Kritisk Skrevet 15. november 2014 #1 Del Skrevet 15. november 2014 Hvor gammel er hun egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. november 2014 #2 Del Skrevet 15. november 2014 Tror hun er 38 eller noe rundt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. november 2014 #3 Del Skrevet 15. november 2014 Født 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 15. november 2014 #4 Del Skrevet 15. november 2014 Tror hun er 38 eller noe rundt der. Trodde nesten hun var eldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2014 #5 Del Skrevet 15. november 2014 Trodde nesten hun var eldre. Hun ser mye eldre ut syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 15. november 2014 #6 Del Skrevet 15. november 2014 Hun ser mye eldre ut syns jeg. Ja var det jeg trodde også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 17. november 2014 #7 Del Skrevet 17. november 2014 Synes hun ser ut som 50-60 år!! Men det må jo være dårlige bilder jeg har sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffel Skrevet 17. november 2014 #8 Del Skrevet 17. november 2014 Synes hun ser ut som 50-60 år!! Men det må jo være dårlige bilder jeg har sett. Tenkte det samme da hun var med på Hele Norge Baker, så tror ikke det har noe med enkeltbilder å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 17. november 2014 #9 Del Skrevet 17. november 2014 (endret) Hun ser mye eldre ut, burde nok ha endret hårfargen hvert fall så ikke det hvite ansiktet og håret går i ett. Men i Hele Norge Baker så sa hun jo at hun var alene med 4 barn og i tillegg var selvstendig næringsdrivende. Da har du ikke mange minutter per døgn til å slappe av og ha egentid. Syns uansett at hun fremsto som veldig hyggelig, ydmyk, lettrørt og likevel selvsikker når hun var med i programmet, så personligheten var det ingenting å utsette på. Endret 17. november 2014 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sansol Skrevet 17. november 2014 #10 Del Skrevet 17. november 2014 Hun har jo en klesstil som er veldig pen og pyntelig, og ikke akkurat ungdommelig. Det hjelper jo ikke akkurat på å trekke ned aldersinntrykket. Også burde hun farget øyenbrynene, for å definere ansiktet bedre. Ellers en normalt pen dame. Bare litt uheldig med de to foregående punktene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. november 2014 #11 Del Skrevet 17. november 2014 Syns hun har litt Bree van der Kamp-stil og det er hun vel ung til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 18. november 2014 #12 Del Skrevet 18. november 2014 Hun ser mye eldre ut, burde nok ha endret hårfargen hvert fall så ikke det hvite ansiktet og håret går i ett. Men i Hele Norge Baker så sa hun jo at hun var alene med 4 barn og i tillegg var selvstendig næringsdrivende. Da har du ikke mange minutter per døgn til å slappe av og ha egentid. Syns uansett at hun fremsto som veldig hyggelig, ydmyk, lettrørt og likevel selvsikker når hun var med i programmet, så personligheten var det ingenting å utsette på. var hun ikke gift i hele norge baker, men skilte seg etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg