Gå til innhold

Viscotears?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mulig å reagere på øyegelen viscotears?

Jeg bruker mot veldig tørre øyne og lysskyhet. Men noen ganger føler jeg at dette er verre rett etterpå og ca 1-3 timer etter jeg har drypt. Er dette bare psykisk eller vet noen om det er mulig?

Anonymous poster hash: dcaba...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig å reagere på øyegelen viscotears?

Jeg bruker mot veldig tørre øyne og lysskyhet. Men noen ganger føler jeg at dette er verre rett etterpå og ca 1-3 timer etter jeg har drypt. Er dette bare psykisk eller vet noen om det er mulig?

Litt ot... Sliter med tørre øyne selv, kun på jobb, kjenner meg sår rundt øynene etter en time på jobb, som går over strax jeg er hjemme. Får du det på resept eller er det reseptfritt?

Beklager avsporing, har egentlig ikke kommet så langt som å undersøke hva jeg kan bruke :)

Anonymous poster hash: 69dc1...9b5

Skrevet

Hvilken type bruker du? Du bør ikke reagere på endosebeholderne som ikke inneholder konserveringsmiddel,men du kan reagere på de andre pakningene som inneholder konserveringsmiddel.

Anonymous poster hash: 900d3...9fe

Skrevet

Litt ot... Sliter med tørre øyne selv, kun på jobb, kjenner meg sår rundt øynene etter en time på jobb, som går over strax jeg er hjemme. Får du det på resept eller er det reseptfritt?

Beklager avsporing, har egentlig ikke kommet så langt som å undersøke hva jeg kan bruke :)

Anonymous poster hash: 69dc1...9b5

De delger dem på uten resept men også med. Jeg har dem på resept, mye billigere.

Skrevet

Hvilken type bruker du? Du bør ikke reagere på endosebeholderne som ikke inneholder konserveringsmiddel,men du kan reagere på de andre pakningene som inneholder konserveringsmiddel.

Anonymous poster hash: 900d3...9fe

Har disse en dose. Står litt om bivirkninger som irritasjon osv. Typisk jeg er en som får dette. Føler det skjer hver gang, spesielt når det er dagslys ute og jeg feks går rett ut

Skrevet

Prøv en dag uten å se om eventuell bedring. Du kan også prøve andre øyedråper. Ta kontakt med apoteket evnt legen din :)

Skrevet

Prøv en dag uten å se om eventuell bedring. Du kan også prøve andre øyedråper. Ta kontakt med apoteket evnt legen din :)

Denne klarte jeg faktisk å poste på feil tråd. Var innpå annet nettsted å leste om samme problemer type og hadde KG fane oppe på samme tid, skulle der og ikke her. :) Uansett flere med dette problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...