Gå til innhold

Har lyst til å ligge rundt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått levd ungdomslivet, og ligget rundt med masse jenter som "alle" andre gutter har gjort. Jeg hadde aldri muligheten, pga lite venner og jeg var heller aldri særlig kjekk.

Selvtilliten min er nå den beste noengang, jeg har fått bra kropp og er endelig ganske kjekk. Jeg er i min beste alder (slutten av 20-åra), og har absolutt ingen behov for et fast forhold.. Det frister å leve det livet jeg aldri fikk som ungdom. Jeg har ikke tenkt til å såre jenter, men selvfølgelig være klar på at jeg bare ønsker sex.

Er det sosialt akseptert å leve et slik liv i min alder?

Anonymous poster hash: 4159c...21a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sosialt akseptert? Hvorfor bryr du deg om det? Så lenge du behandler jentene med respekt, er det bare gjøre det..

Anonymous poster hash: b3991...8db
  • Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kjør på, så lenge du ikke leker med noen er det da ikke noe galt i det.

Skrevet (endret)

Ja, som de andre sier. Kjør på, bare ikke lur noen... jeg kjenner på behover for å gjøre det samme selv. Er litt i samme båt, bare at jeg ikke har selvtillitten til slikt enda. :)

*redigert: Men så har jeg også lyst til å være seriøs, og finne en skikkelig partner. Jeg tar ting nå litt som de kommer...

Endret av fullførsetningen
Skrevet

Dere har helt feile tanker, slike ting som det derre er ikke bra for psyken i det

lange løp.

Anonymous poster hash: 66d43...dac
Skrevet

Hva er riktige tanker da?

• Liker 2
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Dere har helt feile tanker, slike ting som det derre er ikke bra for psyken i det

lange løp.

Anonymous poster hash: 66d43...dac

Vel, for en mann er dette litt annerledes enn for ei jente. Fordi (en del) kvinner knytter seg fortere til en mann hun har sex med, mens (noen) menn kan stenge ut følelsene ift det å ha sex med en random jente. Menn bruker også lenger tid på å utvikle følelser. Igjen, dette gjelder ikke alle, men er mer generelt enn man kanskje tror.

I min "ungdom" (les: slutten av tenåra), lå jeg mye rundt. Det ødela meg ikke på noe som helst måte, men det ga meg ingenting heller. Jeg fikk jo mindre selvtillit, og mindre selvrespekt, men jeg har et helt annet følelsesregister som kvinne.

Til TS: hva med å kanskje finne ei jente da? Kanskje en knullevenn? Da er det jo forøvrig viktig at du tar det tidlig, sånn at hun da vet hvor ditt ståsted er. Og ja, som andre sier her, behandle jentene med respekt!

Skrevet

Er da bare å kjøre på det.

Gjest Olivia Benson
Skrevet (endret)

Jeg reagerer på at du skriver at du aldri har levd ungdomslivet fordi du ikke har ligget rundt. Det er vel ikke det som definerer å "leve livet"? Personlig syns jeg det er litt merkelig at noen i slutten av 20-årene har som mål og ligge rundt. Jeg skjønner at noen ikke ønsker en partner, og det er greit, men jeg tror likevel denne nye selvtilliten du har fått kanskje ikke stikker så dypt likevel. Virker som du mener du har noe å bevise.

Men hvis du oppriktig mener at det å ha masse sex med forskjellige jenter er det som vil gjøre deg lykkelig nå, er det vel bare å kjøre på, uansett om det er sosialt akseptert eller ikke.

Endret av Olivia Benson
  • Liker 1
Skrevet

Om du vil det - så go for it. Bare ikke send ut feil signaler. Drit i hva som er sosialt akseptert eller ikke, jævla jantelov norge.

Skrevet

Selvfølgelig kan du pule rundt.

Gjest Andrea93
Skrevet

Kan ikke se noe galt i det, så lenge du - som du sier - er klar på det på forhånd så ingen blir såret. :)

Skrevet

Du er jo fortsatt bare en gutt. Mine kompiser ligger fortsatt rundt. Vi er 26. De tenker nå på å slå seg til ro. Så i min gjeng hadde du hatt hvertfall 6 år til med tøsing.

Anonymous poster hash: aa95d...a8d

Skrevet (endret)

Bare sett opp en konto på sukker, date i vei får du ligget rundt.

Endret av Summers
Skrevet

Jeg har aldri fått levd ungdomslivet, og ligget rundt med masse jenter som "alle" andre gutter har gjort. Jeg hadde aldri muligheten, pga lite venner og jeg var heller aldri særlig kjekk.

Selvtilliten min er nå den beste noengang, jeg har fått bra kropp og er endelig ganske kjekk. Jeg er i min beste alder (slutten av 20-åra), og har absolutt ingen behov for et fast forhold.. Det frister å leve det livet jeg aldri fikk som ungdom. Jeg har ikke tenkt til å såre jenter, men selvfølgelig være klar på at jeg bare ønsker sex.

Er det sosialt akseptert å leve et slik liv i min alder?

Anonymous poster hash: 4159c...21a

"Livet du aldri fikk som ungdom"..? Du snakker som om du sitter på gamlehjem, mann! :D

Du ER fremdeles ung, og det er fullstendig sosialt akseptert for en fyr i slutten av tjueårene å pule rundt. Tenker nesten at menn i den aldergruppen er de som ligger MEST rundt. Mange er kanskje ikke så attraktive/fulle av selvtillit når de er yngre.. Og når man kommer opp i tredveåra begynner man vel ofte å tenke på å slå seg til ro.. Så slutten av tjueårene er et bra tidspunkt for en mann å slå seg løs seksuelt.

(Som en liten sluttkommentar tviler jeg forøvrig på at helg etter helg med ONS kommer til å føles som å "leve livet". Den livsstilen innebærer mye middelmådig sex, slitsomt jag på byen og jenter som du syns å huske var finere kvelden før ;-)

Anonymous poster hash: aac40...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...