Gå til innhold

En av kvinneguidens dobbeltmoralisme..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leser stadig tråder som omhandler antall seksualpartnere. Ja jeg laget en tråd for ikke lenge siden ,der jeg lurte på hvorfor det var så viktig å vite den andres antall sexpartnere.

Nå lurer jeg på en annen ting. Flere av dere menn her inne , ønsker ikke at jenta dere evt vil bli kjærest med , og bygge en fremtid med , skal ha så mange sexpartnere fra før. Men når dere har med ei hjem , så skriver flere det er helt teit , at jenta er litt kostbar , og vil vente litt. Dere synes at herregud , kjør nå på , turn off å være kostbar ass... Så disse damene er det jo bare å dumpe fort som f ..

Enn om dere hadde gitt jenta en sjanse? Kanskje hadde det vert noe mer å bygge på , og kanskje hadde der fått deren kjæreste også..som ikke hadde så mange sexpartnere på samvittigheta ?

Bare lurer..

Anonymous poster hash: 26e99...4ea
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leser stadig tråder som omhandler antall seksualpartnere. Ja jeg laget en tråd for ikke lenge siden ,der jeg lurte på hvorfor det var så viktig å vite den andres antall sexpartnere.

Nå lurer jeg på en annen ting. Flere av dere menn her inne , ønsker ikke at jenta dere evt vil bli kjærest med , og bygge en fremtid med , skal ha så mange sexpartnere fra før. Men når dere har med ei hjem , så skriver flere det er helt teit , at jenta er litt kostbar , og vil vente litt. Dere synes at herregud , kjør nå på , turn off å være kostbar ass... Så disse damene er det jo bare å dumpe fort som f ..

Enn om dere hadde gitt jenta en sjanse? Kanskje hadde det vert noe mer å bygge på , og kanskje hadde der fått deren kjæreste også..som ikke hadde så mange sexpartnere på samvittigheta ?

Bare lurer..

Jenter som vi tar med til ons er ikke til forholdsbruk, kun til pulebruk. Trodde jenter skjønte dette :blomst:

Anonymous poster hash: 895e9...471

Skrevet

Jenter som vi tar med til ons er ikke til forholdsbruk, kun til pulebruk. Trodde jenter skjønte dette :blomst:

En kompis av meg ble sammen med sitt ons. Gutter er forskjellige, trodde alle skjønte dette :blomst:

Anonymous poster hash: d5f08...721

• Liker 7
Skrevet

Jo jeg ser jo den , absolutt.

Men på en annen side , så gjør jeg ikke det.

Hva om du får et bra inntrykk av jenta , blir skikkelig nysgjerrig og kanskje litt betatt? Vil alt dette gå i dass,om hun sier hun har ligget med 20? Går alt i dass om hun ikke har lyst å si hvor mange?

Skrevet

En kompis av meg ble sammen med sitt ons. Gutter er forskjellige, trodde alle skjønte dette :blomst:

Og neste lørdag vinner jeg i lotto :blomst:

Skrevet

Liker :kalle:

• Liker 2
Skrevet

Hva om du får et bra inntrykk av jenta , blir skikkelig nysgjerrig og kanskje litt betatt? Vil alt dette gå i dass,om hun sier hun har ligget med 20? Går alt i dass om hun ikke har lyst å si hvor mange?

Det sier noe om hvordan jenta er. Det er mange jenter som dumper gutten hvis han innrømmer og ha kjøpt sex. Man dumper den andre fordi de avslører tvilsomme sider av seg selv.

Skrevet

Vårt forhold begynte med ons, flyttet sammen etter 5 dager og har nå vært sammen i 20 år 2 barn. Var 25 og 28 da vi traff hverandre.

Vi vet ikke antall partnere, men vi vet begge at jeg(kvinnen) har et mye høyere tall enn han.

Anonymous poster hash: 3ff28...b31
  • Liker 3
Gjest Andrea93
Skrevet

Vel, jeg og samboeren min begynte som en one night stand. Nå har vi vært et par i tre år og bodd sammen i halvannet. Så deg om det ;)

Skrevet

Du får snakke for deg selv, småen.

Jeg tok mannen med hjem første kvelden. Vi har nå to voksne barn og tredje barnebarn på vei.

Anonymous poster hash: b61d8...b09

• Liker 2
Gjest HowardRoark
Skrevet

Vennligst slutt å slå inn åpne dører og slutt å diskutere problem som ikke eksisterer i den virkelige verden.

:)

• Liker 1
Skrevet

Et forhold går i dass hvis det betyr noe hvor mange jeg eller hun har hatt før og hvis det ikke er rom for å fortelle dette åpent.

Jatakk til erfarne kvinner. :opplyser:

• Liker 1
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Kvinenguiden er som den virkelgie verden og andre steder på internet

fult av hykleri og dobbeltmoralisme

Skrevet

Enhver mann som har passert Paradise Hotel, digge-seg-selv-å-se-på-egen-sixpack-i-speilet, flexe-muskler, spille LOL med kompiser eller har fullført sin master utdanning for mer enn tre år siden simpelthen driter i det som påstås her.

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke kvinneguidens dobbeltmoral, men samfunnets dobbeltmoral. Det er en kvinnefientlig holdning som utrolig mange menn har, og som er én av mange hindre for full likestilling basert på likeverd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...