Hugtatt Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Jeg har hatt uvi mange ganger, men denne gangen kjenner jeg ikke symptomene helt igjen. Nå er symptomene mer på tidlig morning og utover formiddag hvor jeg kjenner jeg liksom har kjempefull/overfull blære og må tisse NÅ. Og da er det vondt. Går på do og det kommer bare litt, men det er ikke vondt å tisse ut dette. Det gjør bare vondt etter jeg har tissa og da tar det ti min før jeg har samme symptomene igjen. Prøver å drikke masse utover dagen, appelsinjuice for det meste. Da går det lettere å tisse, jeg får ikke den overfyllt blære-følelsen. Det gjør da derimot vondt etter jeg har tissa og jeg synes på en måte det er tungt å få tissa. Føler meg også øm nedi magen, bak livmora på en måte, men ikke i ryggen. Skal ringe legen over helgen og kan spørre da, men er det noen som kan kjenne igjen symptomene fra egen UVI og vet om UVI vil slå ut på en urinprøve?
Hugtatt Skrevet 15. november 2014 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2014 Eller noen gode kjerringråd som kan fjerne dette?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Eneste måten å sette en diagnose er gjennom urinprøve evt en CRP. Gå til legen på mandag og få tatt en test. Mitt tips er å drikke rikelig så nyrene holder seg gående og hindre infeksjonen i å nå oppover ureter så det blir nyrebekkenbetennelse Anonymous poster hash: 10395...2a9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Få undersøkt urinen. Det kan og pga bewkrivelsen din være endometriose som ligger mellom livmor og endetarm, evt. I nærheten av blæren. Anonymous poster hash: 2f811...2ce
venus_ Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Jeg har hatt forskjellige symptom på UVI, ta med en urinprøve og møt opp på legekontoret på mandag. Drikk masse, gjerne appelsinjuice
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå